FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
TONY DURHAM
Procter& Gamble, ex direktor za potrebe kupcev, Evrope, Indije, Srednjega vzhoda & Afrike
Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnikov na prodajnem mestu?
Tony Durham je eden izmed svetovno priznanih strokovnjakov za psihologijo in obnašanje kupcev. V Veliki Britaniji rojeni Durham, kjer tudi živi, je kariero začel leta 1982 pri multinacionalni družbi Procter & Gamble, kjer je ostal 35 let. V času svojega dela pri P&G je Durham poučeval nekatere vodstvene delavce vodilnih svetovnih blagovnih znamk, kako spremeniti svoje poslovanje, da bi bolje odražalo potrebe strank in povečalo dobiček. Zadnje desetletje njegovega dela v tem podjetju je zaznamovalo delo na mestu direktorja za Shopper Based Design (SBD) za področje Evrope, Indije, Afrike in Bližnjega vzhoda. Odgovoren je bil za ustvarjanje in razvoj funkcije SBD, ki sicer temelji na tradicionalnem upravljanju z blagovnimi skupinami, a postavlja kupca v središče odločitev na mestu prodaje.
KRATKA VSEBINA
Prihodnost je obetavna, če znate na vedenje kupcev vplivati namesto da bi se na njihove navade samo odzivali.
Komunikacija bo pokazala, kako lahko uporabimo znanje psihologije v razmerju do kupca in njegove vedenjske značilnosti, da zagotovimo boljšo nakupovalno izkušnjo, hkrati pa rast prodaje in dobička za trgovca na drobno in proizvajalca.
Profil udeležencev
→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije
FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH
→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje
AGENDA
Potrošnik
• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon
• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o
• Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa
Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji
• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ
• Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe
FMCG industrija z vidika...
• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, direktor Panvita d.o.o.
• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si