FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ
NielsenIQ je eden od vodilnih na področju globalnega merjenja podatkov in analitike ter najbolj zaupanja vreden vir informacij za maloprodajo in potrošnike. Trgovcem na drobno, proizvajalcem in partnerjem zagotavlja tržno analizo prek obsežnih naborov podatkov in natančne analize. V začetku julija 2022 sta
NielsenIQ in GfK SE (GfK), dva vodilna akterja na področju globalnih informacijskih storitev, objavila dokončen dogovor, s katerim nameravata podjetji združiti moči in ustvariti nove priložnosti v panogah potrošniških meritev in maloprodaji. To združitev spodbuja »tehnologija v oblaku«, ki lahko spremlja primerjalne podatke in analitična orodja za zagotavljanje celovitega vpogleda v porabo strank kar zadeva celotno spremljanje trgovine, kar bo v končnici kupcem omogočilo predvidevanje trendov in hitrejši odziv na potrebe in pričakovanja.
GfK ima vodilni položaj na področju tehnologije in trajnih dobrin v 67 državah, zdaj pa pridobljene izkušnje in znanja združuje z vodilnim položajem
NielsenIQ pri merjenju vsega kar zadeva blago za široko porabo v 90 državah.
Profil udeležencev
→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije
FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH
→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje
AGENDA
Potrošnik
• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon
• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o
• Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa
Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji
• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ
• Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe
FMCG industrija z vidika...
• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, predsednik uprave Panvita d.d.
• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si