SLO bocni levo
SLO bocni desno

FMCG Summit Ljubljana - Kaj je v ozadju ikoničnih znamk?

AKTUALNO

Slovenija

25.11.2023

FMCG SUMMIT LJUBLJANA pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije. 

www.fmcg-summit.si


• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon

O Valiconu 

Potrošnike preučujemo že več kot dvajset let. O potrošnikih vemo vse kar je možno vedeti: poznamo njihove profile, vedenje, vrednote, refleksije, način življenja in razmišljanja. Potrošnika poznamo v njihovem bistvu.


Profil udeležencev

→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije


FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH

→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje


AGENDA

Potrošnik

• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon 

• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o 

 • Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa


Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji

• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA

• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ

 • Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe


FMCG industrija  z vidika...

• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, predsednik uprave Panvita d.d.

• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO


KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si