FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
SEBASTIAN RENNACK, trgovinski svetovalec in analitik za Nemčijo, Poljsko & Vzhodno Evropo
Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
KRATKA VSEBINA
Lidl, Aldi... so nezaustavljivi v Nemčiji in regiji Srednje in Vzhodne Evrope. Vendar pa ”motnje”, ki jih je povzročila pandemija in nato še vojna v Ukrajini, niso prizadele le hipermarketov in supermarketov ampak tudi njih. Na mnogih področjih se je poslovni model popustov, ki temelji na ultraučinkovitih procesih in pretočnih mednarodnih dobavnih verigah zasebnih blagovnih znamk, pri diskonterjih izkazal za bolj občutljivega na zunanje šoke kot pa pri konvencionalnih trgovcih v prodaji na drobno. V zaodrju boja velikih diskonterjev se le-ti spopadajo s podobnimi izzivi kot vsi drugi trgovci in enakim vprašanjem, kako doseči večjo dobičkonosnost.
Predstavitev bo zanimiva za trgovce, ki iščejo odgovor na vprašanje: “Kako tekmovati na trgu z diskonterji?”, a tudi za proizvajalce, ki se sprašujejo o tem, kako z diskonterji poslovati?
O govorniku
Sebastian Rennack je mednarodni analitik pri vodilni nemški tedenski publikaciji za področje potrošniških dobrin in prodaje na drobno, Lebensmittel Zeitungu (LZ).
Opisuje se kot nemškega izseljenca, ki že skoraj 20 let živi in dela na razvijajočih se trgih v Evropi, kjer ponuja vpoglede v tamkajšnje maloprodajno dogajanje, združuje strateške perspektive, krepi analitično znanje in praktične izkušnje v prodaji.
Poseben poudarek v svojem delu namenja identifikaciji in spremljanju lokalnih trgovcev v regiji, ki se dinamično razvijajo in večini kupcev niso znani oz. so "pod radarjem". To je priložnost za mnoge manjše proizvajalce potrošniških dobrin, da preusmerijo svoje strategije k glavnim kupcem v Srednji in Vzhodni Evropi.
Več informacij o predstavitvi preberite v rubriki predavatelji.
Profil udeležencev
→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije
FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH
→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje
AGENDA
Potrošnik
• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon
• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o
• Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa
Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji
• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ
• Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe
FMCG industrija z vidika...
• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, predsednik uprave Panvita d.d.
• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si