FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
KRATKA VSEBINA
Od 70-ih let do globalne gospodarske krize med letoma 2007 in 2012 so severnoameriški in evropski trgovci, kot so: Walmart, Carrefour, Casino in Amazon, poskušali ustvariti sodobno maloprodajo v Latinski Ameriki . Ko je kriza pretresla tudi te trge, so se morala podjetja izbrati novi model poslovanja.
V predstavitvi dogajanja v Južni Amerik se bomo ustavili pri štirih zgodbah, to pa so:
• Carrefour Atacadao v Braziliji, prvi in izvorni koncept ”Hypercash formata”, ki počasi širi svojo prisotnost tudi v Evropi, v Španiji, Italiji, Franciji in Romuniji.
• OXXO, najuspešnejša veriga trgovin
• Rappi, zmagovalec iz Kolumbije
• Mercado Libre, ki premaguje velika podjetja, kot so: Amazon, Walmart in Alibaba
O govorniku:
Ray Gaul, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Retail Cities, je svojo kariero začel kot prostovoljec mirovnih enot ZDA, ki je ob koncu sovjetske dobe poučeval trženje in ekonomijo v zahodni Ukrajini. Medtem ko je bil v Ukrajini, je bil priča maloprodajni revoluciji v realnem času. Multinacionalki Procter & Gamble in Coca-Cola sta tako rekoč čez noč prevzeli prodajna mesta v Ukrajini in za zaposlene zaposlila večino njegovih študentov in prijateljev. Kmalu zatem sta McDonald‘s in Metro Cash & Carry sledila podobni poti.
Več informacij o predstavitvi preberite v rubriki predavatelji
Profil udeležencev
→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije
FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH
→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje
AGENDA
Potrošnik
• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon
• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o
• Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa
Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji
• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ
• Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe
FMCG industrija z vidika...
• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, predsednik uprave Panvita d.d.
• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si