FMCG Summit Ljubljana - Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?

AKTUALNO

Slovenija

01.11.2023.

FMCG SUMMIT LJUBLJANA pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije. 

www.fmcg-summit.si


• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA

KRATKA VSEBINA

Od 70-ih let do globalne gospodarske krize med letoma 2007 in 2012 so severnoameriški in evropski trgovci, kot so: Walmart, Carrefour, Casino in Amazon, poskušali ustvariti sodobno maloprodajo v Latinski Ameriki . Ko je kriza pretresla tudi te trge, so se morala podjetja izbrati novi model poslovanja.

V predstavitvi dogajanja v Južni Amerik se bomo ustavili pri štirih zgodbah, to pa so:

• Carrefour Atacadao v Braziliji, prvi in izvorni koncept ”Hypercash formata”, ki počasi širi svojo prisotnost tudi v Evropi, v Španiji, Italiji, Franciji in Romuniji.
• OXXO, najuspešnejša veriga trgovin
• Rappi, zmagovalec iz Kolumbije
• Mercado Libre, ki premaguje velika podjetja, kot so: Amazon, Walmart in Alibaba

O govorniku: 

Ray Gaul, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Retail Cities, je svojo kariero začel kot prostovoljec mirovnih enot ZDA, ki je ob koncu sovjetske dobe poučeval trženje in ekonomijo v zahodni Ukrajini. Medtem ko je bil v Ukrajini, je bil priča maloprodajni revoluciji v realnem času. Multinacionalki Procter & Gamble in Coca-Cola sta tako rekoč čez noč prevzeli prodajna mesta v Ukrajini in za zaposlene zaposlila večino njegovih študentov in prijateljev. Kmalu zatem sta McDonald‘s in Metro Cash & Carry sledila podobni poti.

Več informacij o predstavitvi preberite v rubriki predavatelji


Profil udeležencev

→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije


FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH

→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje


AGENDA

Potrošnik

• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon 

• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o 

 • Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa


Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji

• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA

• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ

 • Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe


FMCG industrija  z vidika...

• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, predsednik uprave Panvita d.d.

• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO


KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si