SLO bocni levo
SLO bocni desno

FMCG Summit Ljubljana - Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija

AKTUALNO

Slovenija

20.11.2023

FMCG SUMMIT LJUBLJANA pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

 

FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 4. DECEMBER 2023 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije. 

www.fmcg-summit.si


FMCG industrija  z vidika ...

Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, direktor Panvita d.o.o.

KRATKA VSEBINA

Raziskali bomo ključne vidike sodelovanja med trgovci in dobavitelji v Sloveniji. Osredotočili se bomo na prihodnost trgovine v letih 2024/2025, raziskali načrte in cilje trgovcev ter kako sodelovanje z dobavitelji lahko podpre uresničitev teh vizij. Poleg tega bomo preučili vpliv trgovskih blagovnih znamk na odnose med dobavitelji in trgovci ter kako inovacije na tem področju lahko koristijo vsem, vključno s potrošniki.

Razpravljali bomo tudi o izzivih, povezanih s plačilnimi roki in upravljanjem zalog, ter strategijah za izboljšanje poslovanja trgovcev in dobaviteljev. Poudarek bo tudi na pomenu inovacij v maloprodajni industriji ter na analizi cen, marž in političnih posegov v trg. Sklenili bomo s preučevanjem partnerskih odnosov za zadovoljstvo potrošnikov ter možnostmi trajnostnega sodelovanja med trgovci in dobavitelji, v skladu z načelom "Sodelovanje, ne konfrontacija."


David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija

Življenjepis

Z več kot osemnajstletnimi izkušnjami na področju trgovine in poslovnega svetovanja bo David Kovačič kmalu dopolnil tretje leto na mestu generalnega direktorja Spar Slovenija.

Svojo poslovno pot je začel v začetku tega tisočletja, in sicer kot novinar in kasneje urednik IT vsebin. Po kratki praksi pri Deutsche Post, kjer je delal na področju avtomatiziranih strojev za sprejem in oddajo pošiljk, je bil tri leta del vodstvene ekipe nemške diskontne verige trgovin Aldi Süd v Avstriji, kjer je bil odgovoren za pripravo vstopa na trg Slovenije. Po vstopu na trg je vodil poslovanje trgovin Hofer v Sloveniji, pri čemer je bil neposredno odgovoren vodji države (country managerju).

Med septembrom 2007 in majem 2011 je zasedal pozicijo direktorja maloprodaje v Engrotušu, kjer je upravljal tako maloprodajne trgovine, drogerije in restavracije, kot tudi del oddelka za upravljanje kategorij in bil neposredno odgovoren izvršnemu direktorju.

Nadaljnjih osem poslovnih let je preživel v svetovalnih družbah. V družbi Pricewaterhouse Coopers (PwC) je zasedal mesto direktorja v oddelku poslovnega svetovanja, in sicer najprej v Sloveniji, nato pa tri leta v Rusiji in še tri v Avstraliji. Pred prihodom v Spar je bil direktor v oddelku poslovnega svetovanja v družbi Deloitte.

Junija 2019 je prevzel mesto direktorja maloprodaje v Spar Hrvaška, od koder se je v začetku leta 2021 zavihtel na mesto generalnega direktorja Spar Slovenija.

Diplomiral je na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, doktorski študij pa je nadaljeval na interdisciplinarnem študijskem programu Varstvo okolja Univerze v Ljubljani.


Toni Balažič, direktor Panvita d.o.o.

Življenjepis

V svoji tridesetletni poslovni karieri je Toni Balažič deloval tako na področju komunikacij in marketinga kot tudi korporativnega upravljanja.

Svojo poslovno kariero je začel v komunikacijskem podjetju Spem kot direktor projektov in razvoja, sočasno pa je bil prvi direktor Londonske šole odnosov z javnostmi Slovenija. Med letoma 1999 in 2006 je na Petrolu zasedal mesto direktorja marketinga in komunikacij. Po enoletnem delovanju v družbi A.T. Kearney, kjer je bil svetovalec predvsem za energetiko in potrošniške dobrine, je februarja leta 2007 prevzel mesto predsednika uprave ajdovskega Fructala.

V maju 2010 je bil imenovan na mesto predsednika uprave Žita, od koder je po dveh letih prevzel mesto predsednika uprave Mercatorja, kjer je v tem času implementiral eno od zahtevnejših finančnih in poslovnih prestrukturiranj, podjetje pa je vodil tudi tri leta po prevzemu s strani Agrokorja.

Po odhodu iz Mercatorja se je zopet našel na področju FMCG in ponovno na strani dobavitelja, saj je prevzel funkcijo glavnega izvršnega direktorja pomurske Panvite, kjer se v vlogi vodilnega managerja ukvarja predvsem s poslovno transformacijo.

Je reden predavatelj s področja marketinga in strategije na različnih dogodkih. Že vrsto let je aktiven član Društva za marketing Slovenije, kjer od leta 2017 opravlja funkcijo predsednika nadzornega odbora. Je član sveta za promocijo pri Ministrstvu za prehrano, kmetijstvo in gozdarstvo in član strateškega sveta pri Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport.

Balažič je študij končal na mariborski poslovno-ekonomski fakulteti, formalno izobraževanje pa kasneje nadaljeval tudi na blejski šoli za menedžment IEDC, kjer je leta 2005 pridobil naziv MBA.


Profil udeležencev

→ trgovci vseh kanalov
→ proizvajalci
→ distributerji
→ IT & upravljanje s podatki
→ POSm
→ digitalne platforme
→ agencije


FMCG SUMMIT V ŠTEVILKAH

→ 250 udeležencev
→ 80 podjetij
→ 20+ razstavljavcev
→ 8 ur izmenjave izkušenj in izobraževanja
→ 2 uri odmora za druženje


AGENDA

Potrošnik

• Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Zenel Batagelj, partner, Valicon 

• WMS in TMS nove generacije: Kako UI ustvarja inovacije v logistiki!
Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o.
Sead Delalić. AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o 

 • Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Tony Durham, ex Procter& Gamble | director of Shopper Design |Europe, India, Middle East & Africa


Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji

• Hypercash format. Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA

• Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ

 • Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam
Sebastian Rennack, svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe


FMCG industrija  z vidika...

• Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
David Kovačič, generalni direktor, SPAR Slovenija
Toni Balažič, direktor Panvita d.o.o.

• Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic
Tomaž Žnidarič, direktor, Ljubljanske mlekarne
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO


KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si