Zlata odličja so v Hamburgu prejeli tiskani magazinski vodnik po Sloveniji, medmedijska kampanja za promocijo Slovenije v času kolesarske dirke po Franciji ter izobraževalna platforma Feel Slovenia Online Training.
World Media Festival slovi po nagrajevanju odličnost v televizijski, filmski, spletni in tiskani produkciji v mednarodnem merilu. Ocenjevalci kakovost del presojajo po ustvarjalnosti in učinkovitosti, pri kateri je posebej pomembno doseganje zastavljenih ciljev in ciljnih skupin, so pojasnili na STO.
Magazinski vodnik Slovenija je prejel zlato nagrado v kategoriji korporativnih tiskanih medijev. Gre za osrednje gradivo, s katerim se Slovenija predstavlja na dogodkih po vsem svetu, so pojasnili na STO in dodali, da je bil vodnik letos že nagrajen z najvišjo nagrado Golden City Gate na mednarodni turistični borzi ITB 2023 v Berlinu.
Kampanja Twitter Amplify Sponsorship, ki jo je organizacija izvedla v sodelovanju s Tadejem Pogačarjem in organizatorjem kolesarske dirke po Franciji A.S.O., si je zlato nagrado prislužila v kategoriji medmedijskih kampanj in družbenih medijev.
S kampanjo, ki se ponaša tudi z zlato nagrado za uspešnost z globalnim dosegom SoMo Advertising 2023 in srebrno nagrado na festivalu BalCannes 2023, je STO dosegla več kot 12 milijonov ogledov treh različnih videov, 83.000 klikov na spletno mesto slovenia.info in 110.000 interakcij na 16 evropskih trgih ter v ZDA in Kanadi. Podjetje Twitter pa jo je izpostavilo na svojih uradnih spletnih straneh kot primer uspešne zgodbe, so dodali.
Z zlatom so v Hamburgu v kategoriji spletnih strani nagradili tudi izobraževalno platformo Feel Slovenia Online Training. Inovativno spletno izobraževanje omogoča tujim organizatorjem potovanj in turističnim agentom virtualno odkrivanje Slovenije v lastnem tempu, so pojasnili na turistični organizaciji. Platforma je že lani prejela srebrno nagrado Golden City Gate 2022 in osvojila drugo mesto za inovativno virtualno komuniciranje na tekmovanju Websi 2022.
"V naši komunikaciji se trudimo sistematično in na vsakem koraku odražati vrednote znamke I feel Slovenia, kot so usmerjenost v trajnost, butičnost, inovativnost ter srčnost, hkrati pa slediti najnovejšim trendom ter jih aktivno soustvarjati," je izpostavila direktorica STO Maja Pak.