Slovenska turistična organizacija namreč v partnerstvu s klubom krepi prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia tako v ZDA kot globalno. Ligo NBA namreč spremljajo navdušenci po vsem svetu.
ZDA so najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma, so izpostavili na Slovenski turistični organizaciji (STO). Lansko leto je bilo z vidika ustvarjenih prenočitev ameriških turistov v Sloveniji rekordno. Že v prvih 11 mesecih so namreč ameriški turisti v Sloveniji ustvarili 332.000 prenočitev in s tem presegli doslej rekordno leto 2019, ko so jih ustvarili 323.000.
Tudi število prihodov ameriških turistov je bilo rekordno. V prvih 11 mesecih leta so presegli mejo 149.000, medtem ko so jih v celotnem letu 2019 ustvarili malenkost pod njo.
STO v partnerstvu s košarkarskim klubom Dallas Mavericks letos nadaljuje promocijske aktivnosti. Dogodek I feel Slovenia night bo tokrat potekal ob tekmi lige NBA med kluboma Dallas Mavericks in Boston Celtics.
"Slovenijo predstavljamo kot edinstveno državo z velikim športnim srcem ter kot deželo mnogoterih privlačnih gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti. Ob dogodkih I feel Slovenia night in digitalni kampanji sodelovanje obsega oglaševanje nacionalne znamke I feel Slovenia na skupno 60 domačih tekmah Dallas Mavericksov lige NBA v lanskem in letošnjem letu," so strnili partnerstvo s košarkarskim klubom.
Po oceni STO je Dallas Mavericks, za katere igra slovenski zvezdnik Luka Dončić, odličen partner pri promociji Slovenije v ZDA. "Dončić je eden najbolj prepoznavnih Slovencev v ZDA in v svetu. STO že vrsto let s sodelovanjem s slovenskimi vrhunskimi športniki gradi in utrjuje podobo Slovenije kot aktivne, zelene, zdrave, športne destinacije," so pojasnili.
Vir: Sta
Foto: Arhiv Instore