Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport bo v letu 2025 nadaljevalo v začrtani smeri spodbujanja uravnotežene rasti turizma v skladu z načelom 'Nekaj več in veliko bolje', ki predvideva osredotočenost na višjo kakovost in dodano vrednost. STO medtem ob napovedi pomembnih razvojnih projektov pričenja z obeležitvijo 30-letnice STO in s tem sistematičnega trženja slovenskega turizma.
Slovenski turizem je v letu 2024 napisal novo uspešno zgodbo, saj je kljub številnim izzivom nadaljeval s preseganjem stopnje globalnega in evropskega okrevanja po pandemiji. V letu 2024 smo v Sloveniji v primerjavi z letom 2023 zabeležili 6,3-odstotno rast prihodov turistov, kar skupno pomeni 6,58 milijona obiskovalcev. Število prenočitev se je na letni ravni povečalo za 4,5 odstotka, s čimer je Slovenija dosegla skupno 16,85 milijona prenočitev, je objavil Statistični urad RS. Več o rezultatih leta 2024 in pogledu v prihodnost sta na današnji novinarski konferenci v Cankarjevem domu v Ljubljani povedala državni sekretar na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport Matevž Frangež in direktorica STO Maja Pak Olaj.
Državni sekretar Matevž Frangež je čestital STO in ponudnikom turističnih storitev ter ob tem poudaril: »Po prihodih in nočitvah gostov smo ponovno presegli tudi leto 2019. Imamo zmerno in konstantno rast obiska gostov, ampak tukaj se naš fokus ne ustavlja. V skladu s sprejeto turistično strategijo se Slovenija usmerja predvsem v dvig kakovosti zato, da bomo sposobni privabljati vedno zahtevnejše goste, da bomo z našimi doživljaji pričarali nepozabna doživetja, tako za domače kot tuje obiskovalce, predvsem pa ustvarili višjo dodano vrednost tudi za naše gospodarstvo.«
Direktorica STO je dejala: »Leto 2024 smo zaključili s 6,3 odstotka več turistov in skoraj 5 odstotki več prenočitev ter z odlično pozicijo Slovenije kot ene vodilnih trajnostnih in gostoljubnih destinacij. Slovenija je okrevala hitreje kot evropski turizem, saj smo s premišljeno strategijo naslovili potrebe sodobnih turistov, ki iščejo zelene, varne in nemnožične destinacije ter cenijo trajnost. Z odmevnimi digitalnimi kampanjami na 22 trgih, sodelovanjem s športniki in organizacijo več kot 300 poslovnih dogodkov smo okrepili prepoznavnost Slovenije. Hkrati smo razvijali projekte, kot so Nacionalno informacijsko središče, Zelena shema slovenskega turizma, vrhunska gastronomija in kulturni turizem. Ob začetku praznovanja 30-letnice STO se zahvaljujem vsem partnerjem, s katerimi gradimo uspešno zgodbo slovenskega turizma.«
Vir/Foto: STO