SLO bocni levo
SLO bocni desno

Tudi letos poslovni forum: Teksas čuti Slovenijo

AKTUALNO

Slovenija

24.01.2024

Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji (AmCham Slovenija), Javna agencija Spirit Slovenija in Slovenska turistična organizacija (STO) skupaj s pristojnimi ministrstvi med 21. in 27. januarjem znova gostuje v Teksasu, ki čuti Slovenijo kot pravi znani turistični slogan deželice na sončn strani Alp.

Vrhunec sta bili poslovna konferenca in tekma košarkarske lige NBA med Dallasom in Bostonom, ki so jo kljub odlični igri najboljšega slovenskega košarkarja vseh časov Luke Dončića, domači izgubili s 110:119 (Luka Dončić 33 točk, 18 skokov in 13 podaj).

Slovenski zvezdnik je za gostitelje dosegel že 64. "trojni dvojček" v neverjetni NBA karieri in v svoji šesti sezoni mu tega zaenkrat ni uspelo le še proti dvema ekipama, Minnesoti in Miamiju.
  
Poslovno razvojna delegacija pod naslovom Texas Feels Slovenia 2024: Dallas & Austin - Where Business goes BIG! je ameriški poslovni javnosti predstavila Slovenijo kot državo z investicijskimi priložnostmi.

Znamka I feel Slovenia je bila v času tekme lige NBA izpostavljena na najvidnejših mestih v dvorani. Potekale so dodatne promocijske dejavnosti, kot je kviz o Sloveniji, navijači so prejeli promocijske navijaške rekvizite, z akrobatskimi vragolijami so se jim predstavili slovenski Dunkin' Devils, pred vstopom v dvorano pa so lahko obiskovalci na informacijskem pultu izvedeli vse o Sloveniji.

V minulih tednih je STO izvedla digitalno kampanjo na spletni strani kluba, pri čemer so se sodelujoči lahko pomerili v spletnih nagradnih kvizih, prek katerih so spoznavali Slovenijo in njeno turistično ponudbo ter se potegovali za privlačne nagrade, kot sta košarkarski dres Luke Dončića ter vstopnica za tekmo. Na tekmi so dvema navijačema Dallas Mavericks kot glavno nagrado podarili obisk Slovenije.

Sodelovanje s klubom Dallas Mavericks zajema tudi oglaševanje nacionalne znamke I feel Slovenia na skupaj 60 domačih tekmah lige NBA v lanskem in letošnjem letu.

Dogajanje se je začelo že v soboto s prijateljsko tekmo nogometnih reprezentanc ZDA in Slovenije v San Antoniu (zmaga Slvenje 0:1), potekali sta že poslovna konferenca in košarkarska tekma, delegacija, v kateri so tudi predstavniki desetih podjetij iz finančnega, zdravstvenega, energetskega in tehnološkega sektorja, pa so se zdaj preseseli v teksaško prestolnico, Austin.

Člani delegacije bodo obiskali tudi nekaj podjetij s področij informacijske tehnologije, obdelave podatkov in obnovljivih virov energije.

Poslovni forum Texas Feels Slovenia z individualnimi poslovnimi pogovori bo jutri, v sredo, 24. januarja, v Austinu, v ospredju bodo visoka tehnologija, upravljanje s podatki in tehnološke inovacije. V Austinu je načrtovan tudi obisk startup podjetniškega ekosistema ter svetovalnega podjetja s področja investiranja.

"Naš navdih za graditev močnih poslovnih in prijateljskih vezi med Slovenijo in Teksasom je zagotovo Luka Dončić, ki je osvojil srca tamkajšnjih ljudi in omogočil izjemno prepoznavnost Slovenije. Povezava med Teksasom in Slovenijo ima velik potencial," je dogajanje pospremila generalna direktorica AmCham Slovenija Ajša Vodnik.

"Na STO prek različnih kanalov že vrsto let kontinuirano nagovarjamo potencialne turiste iz ZDA, pri čemer ciljamo zlasti zahtevnejše goste, ki jih zanimajo avtentična, personalizirana doživetja. Z dogodki, kot je I feel Slovenia Night, in s sodelovanjem z vrhunskimi športniki in organizacijami, kot sta klub Dallas Mavericks in naš košarkarski as Luka Dončić, na STO uspešno približamo Slovenijo svetovni javnosti in utrjujemo njeno podobo aktivne, zelene in gostoljubne destinacije," je podčrtala direktorica STO Maja Pak Olaj.

"Tokratni obisk v Dallasu in Austinu predstavlja nadaljevanje uspešne in odmevne zgodbe v sklopu večletne okrepljene promocije Slovenije, njenega gospodarstva in turizma na ameriškem trgu. Z našimi aktivnostmi si prizadevamo, da bi nas ameriška poslovna javnost prepoznala kot pomembno poslovno destinacijo, tako z vidika ustvarjanja novih partnerstev kot tudi priložnosti za investiranje," pa je med drugim sporočil v. d. direktorja Spirita Rok Capl.

Ameriška zvezna država Teksas je eden od motorjev ameriške gospodarske rasti, s 30 milijoni prebivalcev pa predstavlja velik potencial tudi za slovenski turizem. STO sporoča, da je bilo leto 2023 z vidika ustvarjenih prenočitev ameriških turistov v Sloveniji rekordno. Američani so že v prvih 11 mesecih 2023 ustvarili 332.000 prenočitev in s tem presegli doslej rekordno leto 2019 (323.000 prenočitev).

Največ prenočitev so ameriški turisti ustvarili v Mestni občini Ljubljana (skoraj 138.000), sledili so Bled, Piran, Bohinj, Kranjska Gora, Bovec in Maribor. Ameriške turiste v Sloveniji najbolj zanimajo butična, presonalizirana, avtentična doživetja, doživetja kulture in aktivna doživetja v naravi ter produkti, ki v ospredje postavljajo hrano in vino.

Vir: Sta

Foto: Arhiv Instore