Avtor: Sebastian Rennack, mednarodni analitik trgovine na drobno
Kot sem pred dnevi za InStore že objavil, so ta format "kompaktne" trgovine razvili v sodelovanju z Lekkerlandom, Rewejevim veletrgovcem za sektor priročnih izdelkov, ki ponuja skrbno izbrano ponudbo " za s seboj" pekovskih izdelkov iz njihove pekarne in že pripravljenih toplih obrokov. S tem zadovoljujejo potrebe popotnikov in ljudi, ki se vsak dan vozijo na delo. Lokacija se nahaja znotraj širšega mobilnega območja, s polnilnicami za električna vozila, bencinsko črpalko in stranišči tako da se počivališče spreminja v visokofrekvenčno maloprodajno točko.
Gre za več kot 900 trgovin Rewe To Go, večinoma znotraj bencinskih črpalk Aral,kjer je Rewe zgradil edino platformo za priročne izdelke v državi, ki je povezana z infrastrukturo bencinskih črpalk.
Gre za različen pristop od konkurentov, kot sta Aldi ali Lidl, ki sta preizkušala podobne mestne formate, a tega nista uspela razširiti, Rewe pa nadaljuje s širitvijo na lokacijah z velikim pretokom ljudi.
Nova trgovina ob avtocesti dodatno potrjuje sposobnost skupine, da ponudbo prilagodi stanju na poti in tako krepi njen status vodilnega na področju inovacij v še vedno nerazvitem sektorju trgovin z živili majhnega formata v Nemčiji.
OBISK TRGOVINE
Fasada trgovine Rewe To Go omogoča takojšnjo prepoznavnost blagovne znamke na počivališčih. Zunanji promocijski panoji so namenjeni pritegnitvi pozornosti strank »na poti«.
Pred trgovino Rewe To Go izpostavljajo trendovske energijske pijače s promocijskimi ponudbami.
Osrednji otok s svežo hrano tik ob vhodu še dodatno poudarja položaj blagovne znamke kot izbire za svežo hrano. Razporeditev trgovine in jasna prepoznavnost omogočata hitro orientacijo strank.
Jedro ponudbe: sveži obroki in prigrizki, pripravljeni za uživanje. V ponudbi prevladujejo solate v skledah, kar odraža premik preferenc mestnih vozačev k zdravim možnostim za nakupe "s seboj".
Od izdelkov, bogatih z beljakovinami, do ekoloških izdelkov, oddelek z mlečnimi izdelki sledi najnovejšim zdravstvenim trendom. V izbiri prevladuje lastna blagovna znamka Reweja.
Na koncu police s prigrizki so na voljo paketne ponudbe z privlačnimi etiketami in jasno strukturo, vsaka raven police predstavlja posebno ponudbo »izberi in kombiniraj«.
»Hrana za živce na poti?« – Rewe To Go uporablja izraze in jezik, povezan s potovanji, seveda da bi spodbudili nakupovanje.
Pekovski izdelki za impulzivno nakupovanje so na voljo tudi s količinskimi popusti. Sporočila, kot je »Dobro založeno za vaš cilj?«, nagovarjajo potrošnike neposredno na poti.
Digitalni zasloni nad policami s sladkarijami, nameščeni ob blagajni, še dodatno spodbujajo impulzivno nakupovanje.
"Coniranje" vodi stranke od sladkarij do hladnih pijač. Zabaven jezik in vizualni vrstni red olajšata intuitivno navigacijo med kratkimi obiski.
Kombinirane promocije povezujejo hladne pijače z izdelki, ki prinašajo večji dobiček. Jasno prikazane cene v kombinaciji olajšajo izbiro strankam, ki se jim mudi.
Območje blagajne združuje logiko »Vzemi in pojdi«, s storitvijo hitre prehrane. Kava, pakirani obroki in sladkarije so združeni tako, da se poveča vrednost zadrževanja strank.
Tobačne izdelke hranijo v zaklenjenem prostoru za blagajno, v skladu s predpisi za izdelke z omejitvami glede starosti in jih izdajajo zaposleni. Dva velika digitalna zaslona nad blagajno promovirata pakirane obroke in privlačita pozornost strank med čakanjem.
Tik ob blagajni je topli kotiček "Heiß Speed" za impulzivno nakupovanje. Obljuba segrevanja v 45 sekundah znižuje "prepreke" za nakup prigrizka, tudi za tiste, ki niso načrtovali jesti.
Sveže pripravljeni topli prigrizki, kot so sendviči Rustino, so razstavljeni za steklom, da bi spodbudili impulzivno lakoto. Jasno prikazana ponudba obrokov nad pultom spodbuja stranke, da v zadnjem trenutku "podaljšajo" nakup.
Druga blagajna je zasnovana bolj kot barista pult kot pa kot standardna blagajna. Široka ponudba pekovskih izdelkov omogoča potnikom, da hitro kupijo sveže in tople izdelke brez čakanja v vrsti.
Poleg pekovskega izdelka ali toplega obroka si lahko stranke izberejo kavo, ki jo pripravi barist.
Lahko si hitro privoščijo samopostrežno kavo za s seboj , ki je na voljo z navadnim ali ovsenim mlekom za dodatno prilagodljivost.
Zraven kavnega pulta je zamrzovalnik s sladoledom O-Mochi, najnovejši trend v segmentu premium sladoleda v Nemčiji.
Rewe To Go vključuje sveže sadje v cono impulzivnega nakupovanja. Posamezna jabolka, kot zdrav in praktičen prigrizek za potrošnike na poti.
O avtorju... Sebastian Rennack je ustanovitelj Aletos Retail Advisory, mednarodni maloprodajni analitik in nekdanji mednarodni dopisnik Lebensmittel Zeitung, vodilnega nemškega poslovnega tednika za sektor FMCG. Poleg tega ima bogate praktične izkušnje v industriji kot nekdanji član mednarodnih skupin za operacije Schwarz Group in Metro Group na Poljskem, v Ukrajini in Rusiji. |