SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Podjetje Mars deli skrivnosti milenijcev in generacije Z za premagovanje stresa

Analize ALL

26.08.2024

Kar 40 % vprašanih se vsak dan sooča z mikrostresi, je pokazala nova raziskava podjetja Mars in znamke žvečilnih gumijev Orbit o vzrokih za mikrostrese. Raziskavo so izvedli v sodelovanju z Deep Dive Research and Consulting in je zajela 200 anketirancev

 

Da pa le ni vse tako črno, kaže, da so se kot najučinkovitejša sredstva proti stresu izkazale izolacije od vira stresa (44 %), sprehod po parku (42 %) in pogovori o občutkih z bližnjimi (38 %) v tem boju.

Raziskava je tudi pokazala, da je ustvarjanje časa za posameznika zelo pomembno kar velja za kar 47 % anketirancev, saj jim omogoča, da se sprostijo (67 %), odklopijo od vsakdana (53 %) in se posvetijo stvarem, ki jih imajo radi (62 % ).

Čeprav so mikrostresi vsakodnevni pojav skozi vse leto, tisti, ki verjamejo v astrologijo, pravijo, da so obdobja "retrogradnega" Merkurja, od 1. do 24. aprila, tisto, ki ga trenutno preživljamo od 4. do 27. avgusta, oz. takšna, ki nas čaka od 25. novembra do 15. decembra tj. v času v letu, ko se pogosto srečujemo z nevšečnostmi.

Izvedena raziskava je razkrila, da kar 15 % anketirancev trdi, da je na svoji koži občutilo negativen vpliv tega astralnega neugodja in da skoraj enako prizadene milenijce (16 %) in generacijo Z (15 %). Le 7 % milenijcev pa je izjavilo, da "retrogradni" Merkur nanje vpliva zelo negativno, medtem ko je pri generaciji Z ta številka bistveno nižja in sicer 2 %.

"Velik pomen vidimo v boju proti mikrostresu v vsakdanjem življenju in potrebi po tem, da si vzamemo trenutke samo zase. V podjetju Mars verjamemo, da lahko s tem, da si tekom dneva vzamete trenutke zase, pomagate doseči umirjenost in da je žvečilni gumi lahko popoln spremljevalec v boju z mikrostresom. Upamo, da bo več ljudi ustvarjalo trenutke zase, skupaj pa bomo našli nove in kreativne načine za spopadanje z mikrostresi," je povedala Katarina Lero, regionalna vodja portfelja za kategorijo žvečilnih gumijev v podjetju Mars.

Raziskavo so izvedli v okviru nedavno lansirane kampanje blagovne znamke "Chewtopia", ki poudarja pomen "časa zase".

Mars, Incorporated je ameriški multinacionalni proizvajalec slaščic, hrane za hišne živali in drugih prehrambenih izdelkov ter ponudnik storitev oskrbe živali s 45 milijardami ameriških dolarjev letne prodaje v letu 2022, ko je Forbes to podjetje na seznamu Top 100, uvrstil na četrto mesto med največjimi podjetji v ZDA.

Vir: InStore
Foto: Mars