Obe podjetji imata v svoji lasti večje število uveljavljenih prehranskih blagovnih znamk. Pod okrilje Marsa med drugim sodijo žvečilni gumiji Airwaves, čokolade Mars in Snickers ter mačja hrana Whiskas, medtem ko ima proizvajalec Kellanova v lasti znane prigrizke Pringles in Pop-Tarts.
Evropska komisija je v okviru poglobljene preiskave ugotavljala, ali bi pripojitev blagovnih znamk podjetja Kellanova k že tako obsežnemu portfelju izdelkov podjetja Mars znatno povečala pogajalsko moč Marsa v odnosu do trgovcev na drobno, so v sporočilu za javnost zapisali na komisiji.
Preiskava je pokazala, da imata tako Mars kot Kellanova že določeno tržno moč na nekaterih trgih v več državah članicah EU ter da bi Mars in združeno podjetje lahko v pogajanjih s trgovci na drobno povezovala različne kategorije proizvodov. Ni pa bilo dokazano, da bi predlagana transakcija povečala pogajalsko moč podjetja Mars v odnosu do trgovcev na drobno.
Kot je pojasnila podpredsednica Evropske komisije, pristojna za čist, pravičen in konkurenčen prehod, Teresa Ribera, so predlagani posel natančno preučili, da bi se prepričali, da Mars ne bo pridobil dodatne moči nad trgovci na drobno, ki bi lahko vodila na primer do višjih cen za trgovine in posledično za potrošnike.
"Naša preučitev ni prinesla nobenih dokazov, da to tveganje obstaja, zato smo se odločili, da prevzem odobrimo," je odločitev komisije komentirala Ribera.
Vir: sta
Foto: Mars


