SLO bocni levo
SLO bocni desno

Še 3 dnevi za "early bird" prijave za FMCG Summit v Ljubljani, ki bo 12.novembra

NAPOVED

Slovenija

28.09.2024

FMCG SUMMIT, ki bo v hotelu Four Points by Sheraton (Mons), bo potekal pod pokroviteljstvom vodilnih trgovskih verig v državi, na enem mestu pa združuje celotno panogo blaga široke potrošnje in spremljevalnih področij. Early bird prijave do 30.septembra! Prijavljenih že več kot 100 udeležencev.

 

Vse o Summitu in o načinih prijave na spletni strani TUKAJ

MREŽENJE NA PRAVEM MESTU 

Preživite dan s kolegi iz FMCG področja, izkoristite priložnost, da poslušate predavanja strokovnjakov in predstavnikov industrije, obogatite svojo mrežo povezav, izmenjajte izkušnje, predstavite svoje izdelke in storitve.

IZOBRAŽEVANJE & IZMENJAVA IZKUŠENJ

FMCG SUMMIT zbere domače, regionalne in svetovne strokovnjake, ki delijo svoje izkušnje ter spoznanja, a tudi nasvete o tem, kako v prihajajočem obdobju sprejete prakse in znanja udejanjiti s prednostjo glede na konkurenco.

PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ

Od police do košarice: nakupovanje skozi oči sodobnega potrošnika v regiji
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška 

10.40– 11.20 Odmor za kavo

11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija

Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska

13.00– 14.20 Kosilo

14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney,
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska, predsednik uprave.

Moderator Igor E Bergant

16.-17.00 MREŽENJE

Več na spletni strani www.fmcg-summit.si