O predavateljici
Vittoria Gambirasi, dinamična strokovnjakinja za marketing, predavateljica in gostujoča profesorica na 41 North Business School v sodelovanju s poslovno šolo v Lozani (Business School Lausanne). Vittoria prinaša impresivno akademsko ozadje z diplomo Executive MBA pri IMD v Švici in odlično poslovno diplomo z izjemno oceno 110/110 pri L. Bocconiju v Italiji.
Z več kot dvema desetletjema mednarodnih izkušenj je Vittoria več kot marketinška strateginja. Krmarila je v nenehno razvijajoči se pokrajini marketinga, digitala in prodaje na različnih področjih, vključno z zagonskimi podjetji, izobraževanjem vodilnih, svetovanjem in korporativnimi okolji.
Na svoji poti je imela vplivne vloge: nazadnje kot direktorica globalnega trženja pri IMD, kjer je pustila neizbrisen pečat, in kot direktorica, ki je pri Accenture, kjer je vodila je digitalno marketinško preobrazbo za potrošniško blago in maloprodajo v Evropi in Latinski Ameriki. Pred tem je dvanajst let polnih dogodkov preživela pri Nestléju, kjer je nazadnje kot višja globalna menedžerka za digitalni marketing skrbela za Global Brand Building in pomembno prispevala k italijanskemu trgu.
Vittoriino strokovno znanje obsega širok spekter, ki zajema strateški marketing, gradnjo in upravljanje blagovnih znamk, trženje in digitalno preobrazbo, poslovno upravljanje in upravljanje ljudi. Njena strast ni le v izobraževanju, ampak tudi v oblikovanju in izdelavi privlačnih uporabniških izkušenj.
Vittoria, ki prihaja iz Italije, je resnično globalna državljanka, ki tekoče govori pet jezikov. Njeni izjemni talenti so ji prislužili priznanje v marketinškem svetu, saj je bila leta 2014 imenovana za enega od 37 izjemnih marketingašev, kasneje pa jo je The Internationalist leta 2015 uvrstil med 100 vplivnih marketinških voditeljev.
Je tudi soavtorica prepričljivih študij primerov, ki se poglabljajo v strategije, ki stojijo za Logitechovim preobratom in rastjo, kot tudi Logitechovo sodelovanje z Lifesize in Googlovo revijo od 2008 do 2011, ki jih je vse objavila tudi ena izmed neprofitnih enot hslovite harvarsdke univerze – Harvard Business Publishing Education.
Vittoria Gambirasi je resnično marketinška sila, strateški mislec in zagovornica preobrazbenih izkušenj v izobraževanju in oblikovanju.
Kot gostujoča profesorica na 41 North Business School premošča praktične vpoglede v industrijo z akademsko strogostjo. Svoje poglobljeno znanje o transformativni vlogi GenAI v FMCG pa bo z veseljem delila tudi na 1. FMCG Marketing Summitu v Ljubljani.
Izobrazba:
Širok spekter znanja si je Vittoria pridobila tudi prek programov na vrhunskih univerzah oz. poslovnih šolah. Med širokim spektrom naj omenimo dva primera:
• z oceno 110/110 je dokončala študij poslovne administracije in marketinga na milanski zasebni univerzi Luigi Bottoni, ki je specializirana v poučevanju ekonomskih ved s posebnim ozirom na socialne in pravne dejavnike gospodarstva ter na smernice managementa in na svetovni lestvici univerz za področje business & management zaseda 6. mesto v Evropi in 10. na svetu;
• svoje akademsko ozadje pa je dopolnila tudi z diplomo Executive MBA na vrhunskem mednarodnem inštitutu za menedžment IMD v Lozani.
Delovne izkušnje:
• julij 1997‒februar 2000 Kraft Food: regionalna vodja izvoza
• marec 2000‒marec 2003 Bolton Group: mednarodna regionalna vodja
• 2003‒2015 Nestlé:
• marec 2003‒junij 2005: vodja izvoznega poslovanja
• julij 2005‒september 2006: vodja komunikacij
• oktober 2006‒december 2009: vodja digitalnega marketinga
• januar 2010‒januar 2012: vodja Digital Marketing Business Excellence
• februar 2012‒avgust 2015: višja globalna vodja za digitalni marketing
• september 2015‒oktober 2017 Accenture: izvršna vodja za digitalno transformacijo
• september 2018‒okober 2021 IMD Business School: izvršna direktorica za marketing (CMO)
• od novembra 2021 Health Suppler: direktorica za marketing (CMO)
Kaj bomo slišali?
Soočamo se z nujnim izzivom, s katerim se soočajo uveljavljeni velikani s področja FMCG: vzpon gibčnih, digitalno podprtih zagonskih podjetij, ki s svojimi inovativnimi, personaliziranimi ponudbami ogrožajo status quo. Srce naše razprave se osredotoča na Generativno umetno inteligenco (GenAI) kot osrednji dejavnik, ki omogoča tem korporacijam, da ustrezajo agilnosti in prilagajanju startupov. Raziskali bomo, kako lahko GenAI revolucionira marketing in razvoj izdelkov ter tradicionalnim igralcem omogoči, da ne samo tekmujejo, temveč vodijo v tej novi dobi digitalnih inovacij. Ta predstavitev je poziv k ukrepanju za vodje v FMCG-ju, da se osvobodijo zapuščenih omejitev in sprejmejo preobrazbeni potencial GenAI ter zagotovijo, da njihove blagovne znamke ostanejo pomembne in živahne v hitro razvijajočem se potrošniškem okolju.
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
Program
07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk,
09.00–10.30 Pozdrav organizatorja.
Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).
Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)
Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
10.30–11.10 Odmor za kavo
11.10–13.00
Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").
Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).
Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail:
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
13.00–14.20 Kosilo
14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije -
kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?
Predstavljamo udeleženca okrogle mize:
Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).
DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)
16.00–17.00 MREŽENJE
Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/
Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |