Kaj bomo slišali?
Leto 2024 predstavlja prelomnico za digitalno oglaševanje, saj se konec leta napoveduje popolna ukinitev tretjeosebnih piškotkov, ki so desetletja predstavljali temelj ciljanja v digitalnem oglaševanju. Prvoosebni podatki, torej podatki obiskovalcev lastnih medijev trgovcev, postajajo ključna formula uspeha v tej novi dobi digitalnega oglaševanja. Omogočajo namreč personalizacijo oglasnih vsebin in v kombinaciji z alternativnimi metodami ciljanja bolj učinkovito doseganje vašega ciljnega občinstva. Na predavanju bomo predstavili, kako se v praksi snujejo napredne podatkovno gnane strategije, in na primerih iz prakse prikazali, kakšni so rezultati.
Opis predavateljev:
Miloš Suša kot vodja spletnih medijskih specialistov v družbi iPROM že več kot dvanajst let vodi in razvija uspešne oglaševalske strategije za domače in tuje blagovne znamke kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Njegovo delo obsega širok spekter specializiranih področij, med katerimi so programatični zakup, prikazno oglaševanje, digitalna transformacija in poglobljeno razumevanje zahtev sodobnega potrošniškega sentimenta.
Poleg tega deluje tudi kot predavatelj pri predmetu Digitalni marketing na Visoki šoli za poslovne vede, kjer svoje bogate izkušnje iz industrije prenaša na naslednje generacije strokovnjakov za marketing.
Maja Gorjanc je samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje, ki v iPROMu skrbi za produktni marketing, raziskave, izobraževanja, trženjske strategije in razvoj novih trgov. Je tudi predavateljica na fakulteti Doba in članica upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. Njeno delo pokriva številna področja marketinga, vključno s trženjskim komuniciranjem, upravljanjem blagovnih znamk in digitalnim marketingom.
Pred tem je bila v iPROM-u direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga, pri Akrapoviču pa je razvijala blagovne znamke. Izkušnje je pridobivala tudi v agencijah Pristop in Adrema ter pri Celjskem sejmu.
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
Program
07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk,
09.00–10.30 Pozdrav organizatorja.
Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).
Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)
Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
10.30–11.10 Odmor za kavo
11.10–13.00
Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").
Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).
Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail:
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
13.00–14.20 Kosilo
14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?
Predstavljamo udeleženca okrogle mize:
Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).
DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)
16.00–17.00 MREŽENJE
Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/
Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |