Osrednja konferenca slovenske redakcije revije InStore bo prvo leto potekala v Hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons!
ZAKAJ SODELOVATI?
MARKETINŠKI VRH LJUBLJANA v enem dnevu prinaša najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju FMCG marketinga ter predstavlja najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu!
MARKETING SUMMIT LJUBLJANA se ukvarja s presekom kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.
MARKETING SUMMIT LJUBLJANA pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.
PROFIL UDELEŽENCEV
• trgovci vseh kanalov
• proizvajalci
• distributerji
• IT industrija
• PR menedžerji
• POSm
• digitalne platforme
• agencije
VEČ INFORMACIJ IN PRIJAVE NA URADNI SPLETNI STRANI
Program
07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk,
09.00–10.30 Pozdrav organizatorja.
Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).
Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
10.30–11.10 Odmor za kavo
11.10–13.00
Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").
Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).
Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail:
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
13.00–14.20 Kosilo
14.20–16.00 DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)
OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije -
kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?
TBD
16.00–17.00 MREŽENJE
prijave@fmcg-summit.si