O poslovnih izidih in načrtih podjetja je spregovoril direktor PP Enver Šišić, a glavna "zvezda" dneva je bila Poli, ki jo je pred petdesetimi leti, leta 1974, lansirala Perutnina Ptuj.
To je bila prva barjena piščančja klobasa na trgu, kar je bila v tistem času prava inovacija. Vse od takrat pa do danes Poli ostaja zvesta najvišjim standardom kakovosti in originalni recepturi, udejanjanju strateških razvojnih usmeritev ter prepoznavni identiteti znamke, ki se odraža na vsakem koraku njenega delovanja. Poli razveseljuje svoje ljubitelje že v več kot 20 državah po vsem svetu, kar potrjuje njeno globalno priljubljenost. Moč blagovne znamke se odraža na prodajnih rezultatih, ki je v zadnjih desetih letih več kot podvojila vrednost prodaje.
Rezultati razvojne strategije ekstenzije blagovne znamke Poli, katero so v Perutnini Ptuj začeli udejanjati od leta 2016 dalje in kontinuirano vlaganje v blagovno znamko se odražajo na moči blagovne znamke, ki se je okrepila v globalno prepoznavno blagovno znamko. Prodaja vseh izdelčnih kategorij blagovne znamke Poli je v letu 2023 dosegla blizu 50 milijonov evrov.
»Preplet tradicije in vlaganja v ohranjanje dolgoletnega zaupanja poslovnih partnerjev in potrošnikov, izdelčne inovacije s posluhom za potrebe današnjega življenjskega stila in prehrambnih navad ter vlaganje v marketing in trženje - vse to so dejavniki, ki prispevajo k temu, da je Poli že pet desetletij »top of mind« pri domačih potrošnikih ter ikonična blagovna znamka v regiji, svojo tržno pozicijo pa v zadnjih letih krepimo tudi na zahtevnih in visoko razvitih zahodnoevropskih trgih. Poli je danes globalno prepoznavna blagovna znamka, prisotna na več kot 20 tržiščih po vsem svetu,« je izpostavil David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.
Poli je prerasla sinonim piščančje posebne klobase št.1 v Evropi in je ustvarila družino priljubljenih izdelkov, s katerimi je osvojila številna srca ljubiteljev po vsem svetu - od Skandinavije do Sredozemlja, od ZDA do Združenih Arabskih Emiratov. V skladu z razvojno strategijo je Poli vstopila v številne nove kategorije: od piščančjih posebnih klobas Poli, do hrenovk (od leta 2016), šunk in šunkaric z izdelki Poli hammy (leta 2018), otroške linije Poli kids z zmanjšano vsebnostjo soli (leta 2021), paštet Poli pate (leta 2021), do t.i. convenience programa z izdelki Poli rolls in Poli pizza (leta 2022) in linije Poli green (leta 2023), s katero nagovarjajo tudi vse tiste, ki iz kakršnih koli razlogov iščejo kvalitetne in okusne alternativne vire beljakovin. Novost v letošnjem letu je izdelek Poli nuggets.
Poli in Luka se imata rada Na včerajšnjem dogodku smo direktorja Enverja Šišića pocukali za rokav in ga še enkrat pohvalili ter mu čestitali za uspešno sodelovanje z najboljšim slovenskim košarkarjem vseh časov, Luko Dončićem, katerega starši so se rodili istega leta kot Poli (tako mati Mirjam kot oče Saša sta se rodila leta 1974). »Na to sodelovanje in dejstvo, da ima Luka Poli rad, smo seveda zelo ponosni, zanimivo pa je, da je pobuda prišla z njegove strani.« |
Poli v jubilejni preobleki
Blagovna znamka Poli v skladu s svojo identiteto ostaja večno mladostna, drzna in inovativna na vseh korakih svojega delovanja. V jubilejnem letu se tudi z marketinškimi projekti in aktivacijami, ki potekajo regijsko in globalno skozi celo leto, usmerjajo na vse ključne deležnike, ki soustvarjajo to častitljivo pot blagovne znamke Poli.
Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli v Skupini Perutnina Ptuj je predstavila obeležitev Poli jubileja v letošnjem letu: "V letu 2024 smo vstopili s Poli v jubilejni preobleki z izdelkom Poli 800g in pred nedavnim predstavili nov izdelek Poli nuggets, kar pa ne bo edina izdelčna novost v letošnjem letu. Sredi februarja smo začeli s t.i. dražilno fazo jubilejne oglaševalske akcije »Bila sem zraven. Poli je bila zraven ob mnogoterih mejnikih, ki so zaznamovali naša življenja od sredine sedemdesetih let in vse do danes. Tudi sama predstavlja enega od pomembnih mejnikov, ki so spremenili in obogatili naš vsakdan. Razvili smo tudi nagradni Poli gaming, s katerim bomo nagovarjali predvsem mlajše in mlade po srcu. Začetek aktivacije Poli gaminga s privlačnim nagradnim skladom (50x Poli Pony kolesa, Poli paketi …) je tik pred vrati. Poli je dobila svoj originalni »Poli časovni stroj« z edinstveno izkušnjo virtualne resničnosti in izkušnjo obogatene resničnosti na spletni strani. Tudi tradicionalni Poli maraton bo potekal v duhu jubileja in trajnostno noto zasaditve dreves v lokalnih občinah. Poli spodbuja kreativnost in mlade še neuveljavljene kreativce. Z njimi se bomo povezali v drugi polovici leta s ciljem širjenja »Poli vrednot« za naslednjih 50 let blagovne znamke Poli."
14.junija bo Poli rojstnodnevna zabava s koncertom Joker Out na Ptuju
Poli rojstnodnevno zabavo bodo pred poletnimi počitnicami zaokrožili s koncertom Joker Out na Ptuju, ki bo 14.junija. To bo edini poletni koncert te priljubljene skupine v Sloveniji. Vstopnice bodo v celoti razdeljene, zanje se bo mogoče potegovati v sklopu različnih nagradnih aktivacij, ki jih bodo širši javnosti predstavili v kratkem.
Kakovost in original receptura sta recept za uspeh
Blagovna znamka Poli vse do danes ostaja priljubljena blagovna znamka, ki se ponaša z dosledno kakovostjo in original recepturo, udejanjanjem strateških razvojnih usmeritev ter prepoznavno identiteto znamke.
Široka paleta izdelkov
V skladu s svojo razvojno strategijo je blagovna znamka Poli stopila tudi v nove kategorije in razvila široko paleto izdelkov, ki sledijo sodobnim prehrambnim smernicam in trendom. Razvojno strategijo blagovne znamke Poli so v Perutnini Ptuj začeli udejanjati leta 2016. Od takrat dalje so kontinuirano vlagali v blagovno znamko, kar se odraža tudi na njeni moči, saj se je okrepila v globalno prepoznavno blagovno znamko.
Praznovanje poteka vse leto
Trenutno poteka dražilna faza jubilejne oglaševalske akcije »Bila sem zraven ...«, saj je bila Poli zraven ob mnogoterih mejnikih, ki so zaznamovali naša življenja od sedemdesetih let do danes. Oglaševalska akcija se bo nadaljevala, kmalu pa bo tudi začetek aktivacije Poli gaminga, s katerim bodo nagovarjali predvsem mlajše in mlade po srcu. Poli je v tem času dobila tudi »Poli časovni stroj« z edinstveno izkušnjo virtualne resničnosti, tradicionalni Poli maraton pa bo letos potekal v duhu jubileja ter s trajnostno noto zasaditve dreves v lokalnih občinah.
Poli na več kot 20 tržiščih po vsem svetu David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj je o znamki Poli povedal: »Poli pomeni razumevanje okolja, odraz vizije in kohezije zaposlenih. Prva kampanja za Poli se je pojavila leta 2000, kampanja 360 stopinj, ko so bile prve reklame narejene s produkcijo na Švedskem za katere smo plačali takratnih 300.000 nemških mark in veliko tvegali. Takrat so bili postavljeni temelji blagovne znamke Poli predvsem v smeri, da smo drugačni od ostalih. Njena prepoznavnost in prodaja sta se hitro širila najprej po trgih Adriatika, kasneje v EU in še kasneje tudi v ZDA in na Bližnjem vzhodu. Danes je blagovna znamka Poli prisotna v več kot 20 državah sveta. Na tej poti je bilo kar nekaj preprek in ovir pri izvozu preko luže, a smo uspeli, ker je Poli vendarle ob sebi imela zvestega partnerja, namreč Perutnino Ptuj, ki ji je na tej poti seveda stalno pomagala in ji pomaga še naprej«. |