Na sejmu se bo na več kot 100.000 metrih razstavnih površin predstavilo okoli 1600 razstavljavcev iz 55-tih držav.
Poseben del sejma je dogodek Dimension Expo + Event Marketing, v okviru katerega se bo letos predstavilo 135 podjetij.
V hali 1 razstavišča v Düsseldorfu bodo zasedli skupno 6000 kvadratnih metrov razstavnih površin.
Poleg strokovnih predavanj ob organizaciji velikega dogodka in prihodnjih trendih v panogi, se bodo obiskovalci sejma lahko udeležili panelov na temo mreženja v panogi in trajnosti ter obiskali številne stojnice trgovcev in si v živo ogledatli primere dobrih praks na področju marketinga in oglaševanja.
Novost na sejmu je posebna dvorana, ki je nastala v sodelovanju z Messe (prev. Sejmom) Düsseldorf, IFES in Zveznim združenjem prireditvenega gospodarstva, ki bo poudaril temo trajnosti ob organizaciji številnih dogodkov.
Dvorana je razdeljena na tri segmente: načrtovanje, logistiko in prakso, kjer katerih bodo lahko obiskovalci in trgovci imeli priložnost razpravljati o številnih vprašanjih, povezanih s trajnostjo pri organizaciji dogodkov in izmenjati izkušnje.
Zaključek sejma bo zaznamovala podelitev nagrad EuroShop Awards, ki letos vključuje tudi nagrado za najboljšo stojnico, o kateri bodo glasovali obiskovalci sejma.