Predavali so priznani hrvaški in tuji predavatelji, strokovnjaki iz FMCG sektorja in maloprodaje, analitiki, direktorji in podjetniki.
Po pozdravnem nagovoru glavne urednice revije InStore Jelene Lazarić je konferenco odprl prvi govornik izr. prof. dr. Robert Kopal, ki je predstavil teorijo iger v poslovanju. Nadaljevala sta Mladen Kožić, vodja poslovnega razvoja za GfK in Predrag Ćirović, direktor, GfK Adria, ki sta razjasnila regionalno sliko trenutnega stanja sosednjih držav pod naslovom:
Hrvaška in Srbija, 2 trga - smo blizu ali daleč?
Iz sosednje BiH sta prispela na govorniški oder Adnan Begoli, direktor, Info Studio doo in Sead Delalić, AI Consultant & Engineer, Info Studio doo. ki sta ukazala na pametne rešitve za maloprodajno industrijo.
Tilen Kosmač, vodja digitalne transformacije, Orbico Slovenija in Hrvaška, je občinstvo podučil, kako popeljati B2B poslovanje na višjo raven, Oliver Olschewski, izvršni direktor Offerista Group in njegov sodelavec Frederick Salesse, direktor mednarodne prodaje pa sta razlagala o tematiki, kako izpeljati uspešen prehod iz tiskanih katalogov v digitalno obliko.
Anita Letica, predsednica uprave Philip Morris Zagreb in glavna direktorica za hrvaški in slovenski trg Philip Morris International, je v pogovoru "1 na 1" z moderatorko spregovorila o skrivnostih uspešnega vodenja.
Božidar Bajsić, soustanovitelj in direktor operacij EDITEL Adria, je zbranim razložil marsikaj o EDI in robotizaciji, Stjepan Mađarčević, vodja razvoja maloprodaje, Wolt Hrvaška pa je spregovoril o Q-comm trendih in kako se Wolt odziva na potrebe uporabnikov. Uroš Kalinić, član uprave za finance in informatiko Konzuma je govoril o prihodnosti maloprodaje.
Potekala je tudi okrogla miza, moderator je bil Jan de Jong, soustanovitelj Webpower Adria, gostje pa: Laurentiu Florin Dimitriu, CEO Nestlé, Marta Bulhak, managing director, Heineken Croatia in Andy Felix E. Michaux, general Manager, Ledo.
8. FMCG Retail Summit zaznamujejo inovativnost, digitalizacija, nove poslovne strategije, umetna inteligenca, dobro vzdušje in uspešno mreženje, zato ne preseneča, da je letos zbral rekordno število obiskovalcev – kar 400!
Vir: InStore Hrvaška
Foto: Robert Francisković