Skupni promet z novostmi je presegel 7,5 milijarde rubljev, vključno z "rebrandingom" in vstopom igralcev.
Raziskava v prvi polovici leta 2024 je vključevala analizo prodaje v več kot 230 kategorijah v 150 trgovskih verigah po vsej Rusiji, vključno s specializiranimi trgovinami z neživilskimi in otroškimi izdelki, alkoholnimi pijačami, izdelki za hišne ljubljenčke itd..
Med 25 najbolje prodajanimi novimi blagovnimi znamkami v letu 2024 jih je 10 v kategoriji pijač (pivo, ledeni čaj, kava, vodka), medtem ko se je v skupini prigrizkov znašlo osem izdelkov, vključno s čokoladnimi ploščicami, sladoledom, čipsom in krekerji.
Kategorija, v kateri se je pojavilo največ novih blagovnih znamk, je kategorija piva, v kateri je bilo v prvih šestih mesecih leta 2024 registriranih kar 96 novih blagovnih znamk.
Poleg tega sta na seznamu najbolje prodajanih blagovnih znamk dve neživilski, toaletni papir Alfio in čistilo za pranje perila Smart Fox.
Vir: New-Retail.ru
Foto:Arhiv Instore