Pringles
Blagovna znamka Kellanova se vrača na Super Bowl s 30-sekundnim spotom, ki bo na sporedu ob koncu druge četrtine.
Za njihovo znamko je to že osma udeležba na Super Bowlu zapored, a prva v sodelovanju s kreativno agencijo FCB New York.
V začetku januarja so razkrili, da se bodo v oglasu pojavile štiri znane osebnosti, s čimer so potrošnike spodbudili, da ugibajo, za koga gre, nato pa so 21. januarja objavili, da nastopajo igralca Adam Brody in Nick Offerman ter košarkar Los Angeles Clippersov, James Harden.
Reklamo z naslovom: "The Call of The Moustaches" so objavili danes, poleg omenjenih imen sodeluje tudi trener Kansas City Chiefsov, Andy Reid. V videoposnetku spremljamo Brodyja na zabavi, ko opazimo, da mu je zmanjkalo Pringlesa in mu kar pločevinka naroči, naj "samo pihne vanjo", nakar Offermanu, Hardenu in Reedu "odpadejo" brki in poletijo proti igralcu...