SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Blagovne znamke in podjetja na 59. Super Bowlu (se nadaljuje)

Svetovne

03.02.2025

Odštevanje do 9. februarja, ko je v New Orleansu na sporedu Super Bowl LIX (Kansas City Chiefs - Philadelphia Eagles) se je začelo že zdavnaj, ekipi sta že prispeli na kraj dogodka. Lanskoletni Super Bowl je privabil več kot 115 milijonov gledalcev po vsem svetu in je postal eden najbolj gledanih dogodkov na planetu, s tem ena največjih oglaševalskih priložnosti za blagovne znamke in podjetja.Edinstvenost oglaševanja znotraj Super Bowla se odraža tudi v ceni oglaševanja, podjetja morajo za samo 30 sekund reklam odšteti kar sedem milijonov dolarjev.

Pringles

Blagovna znamka Kellanova se vrača na Super Bowl s 30-sekundnim spotom, ki bo na sporedu ob koncu druge četrtine.

Za njihovo znamko je to že osma udeležba na Super Bowlu zapored, a prva v sodelovanju s kreativno agencijo FCB New York.

V začetku januarja so razkrili, da se bodo v oglasu pojavile štiri znane osebnosti, s čimer so potrošnike spodbudili, da ugibajo, za koga gre, nato pa so 21. januarja objavili, da nastopajo igralca Adam Brody in Nick Offerman ter košarkar Los Angeles Clippersov,  James Harden.

Reklamo z naslovom: "The Call of The Moustaches" so objavili danes,  poleg omenjenih imen sodeluje tudi trener Kansas City Chiefsov, Andy Reid. V videoposnetku spremljamo Brodyja na zabavi, ko opazimo, da mu je zmanjkalo Pringlesa in mu kar pločevinka naroči, naj "samo pihne vanjo", nakar Offermanu, Hardenu in Reedu "odpadejo" brki in poletijo proti igralcu...