Podjetje bo namreč iz svojih najmanj zdravih izdelkov odstranilo 3D ali animirane oblike, svetle barvne vzorce in "igriva" imena izdelkov.
Na primer, embalaža Lidlovih gumijastih medvedkov ne bo več iz svetle barve, okrašene z animiranimi liki, spremenili pa jo bodo v enostavnejši dizajn, ki bo bolj osredotočen na sam izdelek in poudarja sadne okuse.
"Zavedamo se, da želijo v gospodinjstvih bolj zdrav način življenja in zato smo popolnoma predani poslanstvu pomoči družinam, da same sprejmejo boljše navade, hkrati pa imajo še vedno dostop do visokokakovostnih, cenovno dostopnih in okusnih izdelkov. Kot oče majhnih otrok vem, kako velik vpliv ima lahko oblikovanje embalaže na njihove želje in zato razumem pomen zavzemanja proaktivnega položaja za boljšo podporo staršem po vsej državi. Uvedba sprememb pred sprejetjem prihajajoče zakonodajo o oglaševanju, nakazuje našo zavezanost izpolnjevanju in preseganju teh standardov," je dejal Richard Bourns, glavni komercialni direktor Lidla v VB.
Poteza temelji na spremembah oblikovanja embalaže iz leta 2020, ko je Lidl postal prvi supermarket v Združenem kraljestvu, ki je potrdil odstranitev risanih junakov iz embalaže svojih kosmičev za zajtrk. Podjetje je lani spomladi to razširilo na vse »manj zdrave« izdelke, namenjene otrokom.
Vir: InStore
Foto: Lidl