Lidl s tem še bolj vnaša preglednost v svojo ponudbo v vseh skupinah izdelkov in sicer v vsaki od 31 držav, kjer imajo trgovine. Da bi to dosegli, uporabljajo metodologijo WWF, ki strankam omogoča sprejemanje okolju prijaznih in bolj zdravih odločitev.
Da bi se soočili z globalnimi izzivi, kot so podnebne spremembe, izguba biotske raznovrstnosti in bolezni, povezane s prehrano, moramo preoblikovati naš prehranski sistem, pravijo v podjetju.
Ob zavedanju vseh perečih vprašanj in svoje odgovornosti Lidl prispeva k globalni preobrazbi prehrane s postavljanjem ambicioznih ciljev v celotni vrednostni verigi. Kupci ohranjajo svobodo izbire in se lahko lažje odločijo za bolj trajnostne nakupe. Za ta namen Lidl, skupaj z WWF, še bolj krepi svojo strategijo ozaveščenega prehranjevanja.
Lidl še posebej napreduje pri strategiji rastlinskih beljakovin in postavlja visoke cilje v vseh koristnih kategorijah za zdravje. Trudijo se za planetarno zdravo prehrano in sicer tako v rastlinskih virih beljakovin (stročnice, oreščki, semena), polnozrnatih žitaricah ter sadju in zelenjavi.
"Podpiramo Lidlovo usklajevanje z zdravo planetarno prehrano in uporabo metodologije WWF za trgovino. To je ključni korak pri preoblikovanju prehranjevalnega sistema, ki je glavni vzrok za izumiranje divjih živali in narave. Z večjo osredotočenostjo na izbiro hrane rastlinskega izvora Lidl daje prednost zdravju ljudi in planeta. Upamo, da bo to navdihnilo druge trgovce, da nam bodo sledili in dali prednost tej vrsti prehrane," je dejala Mariella Meyer iz WWF Švica.
Mednarodni cilj povečanja deleža prodane hrane rastlinskega izvora je za 20 % višji že do leta 2030 in to je del Lidlove celostne strategije družbene odgovornosti ter koncepta prehrane.
Vir: InStore
Foto: Lidl