Ta storitev potrjuje zavezanost Carrefourja, da strankam zagotovi neprimerljivo udobje in brezhibno nakupovalno izkušnjo, so zapisali v sporočilu podjetja.
Kot pojasnjujejo v podjetju, je dinamičen življenjski slog Dubaja ustvaril veliko povpraševanje po neprekinjenih dostavnih storitvah, zlasti v poznih nočnih in zgodnjih jutranjih urah. Podatki so namreč pokazali, da je več kot 65 odstotkov naročil oddanih med 22. in 24. uro ter 6. in 8. uro.
"Zaradi nedavnega pospešenega povpraševanja po digitalnih izkušnjah kupci še naprej iščejo izkušnje, ki združujejo različne vidike e-trgovine, hkrati pa dajejo močan poudarek priročnosti s čimer se dobimo tisto čemur pravimo priročna trgovina. S Carrefourjem 24/7 združujemo tri elemente po katerih hrepenijo potrošniki: udobje, širino ponudbe in cenovno dostopnost," je dejal Günther Helm, glavni izvršni direktor Majid Al Futtaim Retail.
Preko aplikacije Carrefour lahko potrošniki izbirajo med več kot 10.000 izdelki iz različnih kategorij, kot so: sveži pridelki, izdelki za dojenčke, hrana za hišne ljubljenčke, izdelki za osebno nego, gospodinjski predmeti in drugo ter osvajajo točke za vsak nakup.
Storitev so prvotno predstavili v dubajski marini, vključno s Palm Jumeirah, JBR, JVC, Al Barsha in Emirates Hills, nato pa razširili dejavnost v osrednji Dubaj.
Iz podjetja so napovedali še dodatne širitve v prihodnjem obdobju.
Vir: InStore
Foto: Majid Al Futtaim