V segmentu hrane je rast navišja, zabeležili so jo za 2,2 %, kar odraža nadaljevanje pozitivnega trenda v vseh formatih, zlasti v hipermarketih, kjer se jim je prodaja povečala za 0,5 %.
V Evropi za 1 %, predvsem z rastjo prodaje v Franciji in Španiji, medtem ko so v v Latinski Ameriki zabeležili 5,5-odstotno rast.
Integracija verig Cora in Match poteka po načrtih. Nekdanji hipermarketi Cora imajo koristi od uskladitve cen s hipermarketi Carrefour, krepitve prisotnosti zasebnih blagovnih znamk, uporabe promocijskih mehanizmov skupine, programa zvestobe !Le Club Carrefour! in posodobitve uporabniške izkušnje. Te pobude, ki trenutno začasno vplivajo na prodajo, že dajejo prve vidne rezultate, zlasti glede zaznavanja cen, zadovoljstva strank in postopne rasti števila računov v trgovinah, so sporočili iz podjetja.
"Tretje četrtletje potrjuje moč našega modela in ustreznost strateških odločitev. Hkrati smo naredili dodatne korake pri izvajanju strateškega pregleda, refinancirali skoraj celoten dolg Carrefour Brazilija in razširili nabavno zavezništvo Concordis, kar bo trajno okrepilo konkurenčnost skupine. Zahvaljujoč stabilnemu zagonu prodaje v Evropi, uspešnemu izvajanju načrta za zmanjšanje stroškov oz. finančni disciplini, potrjujemo cilje za leto 2025," je dejal Alexandre Bompard, predsednik in izvršni direktor Carrefourja.
Iz podjetja so pred kratkim napovedali načrte za prodajo 1200 trgovin v Italiji skupini NewPrinces s čimer so napovedali, da bodo zapustili italijanski trg. Zaključek te transakcije predvidevajo do konca leta 2025.
Vir/ Foto: InStore

