Koncept je zasnovan tako, da obiskovalcem ponujajo več kot le nakupovanje, zato lahko poleg osnovne ponudbe uživajo tudi v toplih napitkih in sladkih prigrizkih. The Box bo odprt do 4. januarja 2026.
To je začasna instalacija, ki je sestavljena iz modularnih posod, ki jih je mogoče hitro in enostavno sestaviti. Božični sejem predstavlja prvi pravi preizkus tega formata, od leta 2026 pa se bo The Box pojavljal tudi na drugih prometnih lokacijah v Belgiji, od festivalov do večjih dogodkov.
Kot so pojasnili iz trgovske verige, je The Box veliko več kot le trgovina. Koncept se razprostira na dveh nivojih in je pametno zasnovan tako, da na majhnem prostoru zagotavlja čim bogatejšo izkušnjo. V pritličju je torej majhna trgovina, manjša od 50 m², s presenetljivo široko ponudbo sveže hrane in prehranskih izdelkov. Na posebnem pultu obiskovalcem ponujajo kavo, vročo čokolado in priboljške. V prvem nadstropju je prijeten kotiček za kavo, kjer lahko obiskovalci spijejo pijačo, prigriznejo in si odpočijejo. Prodajo in postrežbo opravljata dva zaposlena, plačilo pa je možno z gotovino, kartico ali pametnim telefonom.
V duhu solidarnosti, ki jo spodbuja dogodek, Carrefour organizira tudi zbiranje igrač, poleg tega pa ponujajo možnost zaokrožitve zneska na blagajni za humanitarne namene v korist štirih bruseljskih bolnišnic in otroškega doma v Molenbeeku.
Vir/Foto: carrefour.be


