Sestanek je potekal na pobudo iz Carrefourja, ene vodilnih trgovskih verig v Evropi, ki je prisotna v več kot 30-tih državah, s prihodki, ki se merijo v več deset milijardah evrov.
"Njihov cilj je trg, ki ga urejajo predpisi EU in zdrava konkurenca med trgovskimi verigami. Prihod trgovskih verig, kot je Carrefour, bi zagotovo prispeval k krepitvi konkurence, večji izbiri za potrošnike in dostopnosti kakovostnih izdelkov po konkurenčnih cenah," je po sestanku dejala Jagoda Lazarević, poroča Tanjug.
Poudarila je, da je namen verige, da na srbski trg vstopi neposredno, torej brez posrednikov, ter da Srbija postane osrednje vozlišče, z načrti za vključitev velikega števila srbskih podjetij kot dobaviteljev.
Poslovni model o katerem Francozi razmišljajo, je tudi iskanje lokalnih partnerjev za franšize. Dogovorili so se, da se bodo pogovori nadaljevali do konca leta, ko bodo v Srbijo prišli predstavniki najvišjega vodstva, je dejala Lazarević.
Portal Retail Serbia je, potem ko je Carrefour International Partnership, odgovoren za razvoj sodelovanja skupine z lokalnimi partnerji prek franšiznih pogodb, lani napovedal vrnitev v Grčijo in Bolgarijo, poročal, da je podružnica Carrefourja v Grčiji podpisala ekskluzivne pravice za zastopanje Carrefourja tudi na srbskem trgu.
V podjetju so nato za Bloomberg Adrio povedali, da skupina nadaljuje z izvajanjem razvojne strategije, opredeljene s strateškim načrtom za obdobje do leta 2026, katerega cilj je odpreti trgovine v 10-tih novih državah, ne da bi navedli, za katere države gre.
Pri uresničevanju te razvojne strategije bi lahko bila za Carrefour zanimiva ravno srbski trg in tudi ostala balkanska regija že do leta 2026, so ob tej priložnosti sporočili iz podjetja.
|    Carrefour Group, S.A. je francoska multinacionalna korporacija za maloprodajo in veleprodajo s sedežem v Massyju v Franciji. Upravlja verigo hipermarketov oz. trgovin z živili. Do leta 2024 je imela skupina 14.000 trgovin v 40 državah. Po prihodkih je sedmi največji trgovec na svetu. Prvo trgovino Carrefour so odprli leta 1960 v predmestju Annecy, blizu križišča (od tod ime - carrefour v francoščini pomeni križišče). Skupino so leta 1958 ustanovili Marcel Fournier, Denis Defforey in Jacques Defforey, ki so se udeležili več seminarjev v Združenih državah Amerike, ki jih je vodil "papež maloprodaje", Bernardo Trujillo.  |   
Vir: InStore/ Retail Serbia
Foto: Pixabay

            
                        
