Eden od najbolj priljubljenih in prepoznavnih čajev na slovenskem trgu je zagotovo
Planinski čaj. Skrivnost njegove priljubljenosti se skriva v unikatni, originalni in
prefinjeni recepturi izbranih zelišč, ki zagotavlja specifičen okus in ga je težko skopirati v
popolnosti. Tako ta kot ostali čaji v različnih kategorijah 1001 CVET ves čas razvoja in nadgradnje okusov skozi vsa ta desetletja odražajo povezanost z naravo in hkrati razvojem trga.
V podjetju Žito pravijo, da gre skozi vsa ta leta razvoj blagovne znamke 1001 CVET v korak z globalnimi trendi in potrebami potrošnikov.
V skladu s tem predstavljajo tudi nove okuse. V jubilejnem letu so na trg nedavno
pospremili tudi dve novi različici v segmentu funkcionalnih čajev. To sta čaja Beauty
in Relax. Oba s svojo prefinjeno sestavo zagotavljata pravo doživetje okusov v skodelici
čaja. Prvi ima dodan biotin, drugi pa konopljo in zagotovo ju velja poskusiti.
Več kot 50 okusov
Danes lahko potrošniki izbirajo med več kot petdesetimi okusi čajev 1001 Cvet. Razvajajo
jih s številnimi okusi zeliščnih, sadnih, pravih in v zadnjem času vse bolj priljubljenih
funkcionalnih čajev, ki z dodatki omogočajo dobro počutje in lajšajo manjše zdravstvene
težave – zlasti v jesensko-zimskem obdobju, ko je čas prehladnih obolenj in viroz. Danes
je blagovna znamka vodilna na slovenskem trgu praktično v vseh segmentih kategorije.
Je tudi najbolj priljubljena, zaupanja vredna blagovna znamka pri potrošnikih, kar dokazujejo kar desetkrat prejeta priznanja Trusted Brand. Zavezani trajnosti
Blagovna znamka razvojno sledi globalnim trendom, zato v zadnjem letu velik poudarek
dajejo trajnostnemu razvoju in skrbi za okolje. Še globljo zavezanost k skrbi za naravo so se namreč odločili izkazati tudi tako, da so na embalažo čajev dodali oznako »Naravi prijazno«.
Ključna sprememba se odraža v spremembi ovojne aroma vrečke, ki je zdaj narejena iz
papirja in s tem stoodstotno reciklabilna in naravi prijazna. Trajnostno zavezo so zaokrožili z novim sloganom »Skrben objem narave«.
Zgodovina blagovne znamke 1001 Cvet
Temelji znamke, ki jo danes poznamo kot 1001 1001 Cvet, so se začeli graditi v nekdanjem obratu Jelka na Vrhniki. Ta je leta 1964 postal del Droge Portorož, v njem pa so izdelovali prve Droga čaje.
V istem obratu so razvili tudi prvo, originalno recepturo Planinskega čaja, ki je
še danes v srcu ljubiteljev zeliščnih čajev zapisan kot številka ena.
Pet let za tem se je začelo revolucionarno pakiranje čajev v filter vrečko. Ta je pripomogla
k hitrejši in lažji pripravi napitka ter k še večji priljubljenosti čajev. Leta 1989 je znamka
dobila ime, ki ga poznamo še danes.
1001 Cvet je postala blagovna znamka čajev s sloganom »Združeni cvetovi narave«, leto kasneje pa so že predstavili prve sadne čaje, ki so kot popolna novost našli mesto v vsaki slovenski družini.
Do preloma stoletja so vlagali v posodobitve tehnologije, v opustitev kovinske sponke
na filter vrečkah, vpeljave številnih novih okusov in pakiranj čajev. V letih 2011 in 2012
so predstavili novo vizualno podobo, ki je okrepila doživetje okusov ter priljubljenost
čajev 1001 Cvet za 1001 trenutek, med leti 2017 in 2018 so preoblikovali in osvežili
celotne kategorije čaja ter prešli na nove ovojne vrečke ter ves čas, skladno z razvojnimi
smernicami, dodajali nove okuse v posamezne segmente čajev.
Med posebne trenutke štejejo tudi šampionska sodelovanja, vse od zimskih olimpijskih
iger 1984 v Sarajevu, do dolgoletnega sodelovanja s Smučarsko zvezo Slovenije, pa
leta 2012, ko se je znamka povezala z dobitnico olimpijske medalje Petro Majdič in z
našimi tradicionalnimi dogodki, kot je Planica, s katero je blagovna znamka ostala tesno
povezana vse do danes.
»Kljub zavidljivim letom blagovna znamka 1001 Cvet 1001ostaja mladostna kot še nikoli, v prihajajočih letih pa bo zagotovo postregla še z mnogimi inovacijami in novitetami ter tako ostajala v srcih vseh ljubiteljev čajev.« |
Vir/Foto: Žito