Takrat so podpisali tudi kupoprodajno pogodbo s sarajevskim podjetjem UPI Star, kupnina pa je znašala 8,6 milijona evrov, povečana za stanje zalog in neto denarnih sredstev na dan transakcije.
Skupina Podravka, kot so navedli, še naprej aktivno upravlja portfelj, da bi povečali osredotočenost na ključne dejavnosti, zato so se v njenem podjetju, Žitu, odločili za prodajo poslovne enote Slaščičarstvo, ki vključuje omenjene blagovne znamke: Šumi, Gorenjka, Herba, Mistica in Bali, s ciljem, da se Žito osredotoči na svojo osnovno dejavnost, torej pekovsko dejavnost.
UPI Star je v lasti družine Rusmirja Hrvića, podjetnika iz Bosne in Hercegovine ter solastnika in izvršnega direktorja ene vodilnih poslovnih skupin v Bosni in Hercegovini, AS Holdinga.
Hrvić je pridobil poslovne izkušnje pri gradnji in širjenju prehranskih blagovnih znamk, zlasti v sektorju slaščic in izdelkov za hitro potrošnjo, kar je ključnega pomena pri strateškem nadzoru nadaljnjega razvoja blagovnih znamk Šumi in Gorenjka, ki ju bo, kot so navedli, še naprej vodila ekipa slovenskih in mednarodnih menedžerjev s ciljem širitve poslovanja na regionalne in tuje trge, poroča Hina.
Vir: hina
Foto: Arhiv InStore


