V okviru blagovne znamko Žito v podjetju izdelujejo in tržijo vrsto različnih izdelkov, vse od kruhov in pekovskega peciva, do moke, prepečenca, grisinov in toasta. Nagrada je pokazatelj močnega zaupanja potrošnikov, pri čemer so le-ti pri ocenjevanju upoštevali štiri kategorije, pomembne za naziv Superbrands: kakovost, zanesljivost, razlika in čustveni učinek.
»V Žitu, zadnja leta ob močni podpori in investicijskem ciklu našega lastnika, Skupine Podravka, že skoraj 80 let razvijamo vrhunske kruhe in pekovske izdelke. Ob spoštovanju bogate tradicije, potreb sodobnega potrošnika in sodobnim razvojnim ter tehnološkim potencialom vsak dan na mize potrošnikov doma in po svetu postavimo vrhunske izdelke, ki v vsakem trenutku pričarajo tisto pristno toplino doma. Zato smo iskreno ponosni, da nagrada Superbrands zaokroža niz že prejetih odličij in priznanj. Z novo komunikacijo »Izziv – lahko se upreš« in novim kruhom Krpanom pa nadaljujemo našo zavezo kakovosti in inovativnosti do kupcev«, je ob podelitvi naziva na dogodku Superbrands Gala minuli petek izpostavil Rok Cankar, direktor marketinga v Žitu.
Izdelki in vrednote blagovne znamke
Pod okrilje blagovne znamke Žito sodijo najrazličnejše pekovske in pekarske kategorije, od vrste klasičnih kruhov, pekovskega peciva, vse do sladkih kategorij, kot so priznana Žitova potica in kremne rezine. Blagovna znamka Žito ima največji mlin v regiji in je vodilna na trgu tudi v kategoriji mok. Prav tako so med potrošniki zelo priljubljeni Žitovi toasti, prepečenci, grisini in brezglutenski Crispy kruhki. Dodana vrednost Žitovih kruhov je tudi v njihovem t.i. »craft look« videzu in okusu, z vrhunskimi sestavinami za zahtevne kupce, ki sledijo sodobnim trendom kakovostne prehrane.
V Žitu se tem trendom prilagajajo tudi z zmanjševanjem soli in sladkorja v pekovskih izdelkih ter povečevanjem deleža polnozrnate moke v izdelkih. V trendu so tudi izdelki z drožmi – brez kvasni izdelki, ki so lažje prebavljivi in zato primerni za današnji življenjski slog.
Drožnik, Jelen, Krpan, Ajdov z orehi, Hribovc, Stoletni, Krpan so le nekateri izmed najbolj poznanih kruhov blagovne znamke Žito.
V samem vrhu evropske pekarske panoge
Hkrati podjetje koncentrira svoje proizvodne enote in močno povečuje proizvodnje zmogljivosti z velikimi vlaganji v pekarstvo. Predvsem tiste zmogljivosti, za katere so ocenili, da bodo najbolj aktualne v prihodnosti. Znotraj investicijskega cikla podjetja in procesa, imenovanega Preobrat Žita, ki se odvija vse od začetka leta 2022, znašajo investicije matične družbe Skupine Podravka v Žito preko 26 milijonov evrov, kar je več, kot je bila njihova višina v predhodnih šestih letih, od leta 2016 do leta 2021. Obsežen investicijski ciklus zasleduje strateški cilj preoblikovanja Žita v sodobno pekarsko industrijo, tako s konsolidacijo proizvodnje, povečanjem učinkovitosti in produktivnosti kot tudi z optimizacijo asortimana. Podjetje tako postaja bolj konkurenčno, saj krepitev proizvodnih kapacitet omogoča boljšo oskrbo obstoječih kupcev in potrošnikov na domačem trgu, hkrati pa sklepanje novih partnerstev doma in intenzivnejši prodor na tuje trge. Žito ima tako danes tri sodobne specializirane pekarske centre, v Mariboru, na Vrhniki in na Viču v Ljubljani in sodi med moderna podjetja evropske pekarske panoge. V vsaki pekarni so tudi kapacitete za odpremo izdelkov na posamezna področja države. S takšno razvejano organizacijo poslovanja podjetje vsak dan oskrbi preko 1.800 odjemnih mest po Sloveniji.
O postopku izbire blagovnih znamk
Superbrands je mednarodna neodvisna organizacija, ki že 29 let odlikuje blagovne znamke odličnosti v 90 državah, izdala je 592 Superbrands knjig in pridobila skoraj 40.000 zadovoljnih strank.
Postopek izbire blagovnih znamk Superbrands Slovenija temelji na neodvisni raziskavi trga s strani raziskovalne agencije IPSOS in ocenjevanju 25-članskega strokovnega sveta. V procesu sodelujejo le blagovne znamke, ki so uspešno prestale stroga merila ocenjevanja, ki vključujejo kvaliteto, zanesljivost, razliko in čustveni učinek.
Vir/Foto: Žito
O postopku izbire blagovnih znamk Superbrands je mednarodna neodvisna organizacija, ki že 29 let odlikuje blagovne znamke odličnosti v 90 državah, izdala je 592 Superbrands knjig in pridobila skoraj 40.000 zadovoljnih strank. Postopek izbire blagovnih znamk Superbrands Slovenija temelji na neodvisni raziskavi trga s strani raziskovalne agencije IPSOS in ocenjevanju 25-članskega strokovnega sveta. V procesu sodelujejo le blagovne znamke, ki so uspešno prestale stroga merila ocenjevanja, ki vključujejo kvaliteto, zanesljivost, razliko in čustveni učinek. |