V sporočilu za javnost oz.medije so zapisali: "Na Mediani v zadnjem času opažamo, da se oglaševalci, agencije ter mediji vedno bolj zavedajo, da so raziskave nujen in izjemno koristen steber njihovega dela. Zato si marsikdo želi bolje razumeti raziskovalni proces in pridobiti več znanja s področja tržnega raziskovanja. Ugotavljajo, da lahko le tako v polnosti izkoristijo dodano vrednost raziskav.
Prav zato smo se odločili za posebno rubriko, v kateri bomo "marketingaše" podprli pri bolj optimalnem odločanju na podlagi raziskav, enostavnejšem prenosu raziskovalnih ugotovitev v prakso, boljšem razumevanju raziskovanja...
Vsebine bomo objavljali na našem Linkedin profilu (vsak četrtek), daljše in bolj poglobljene pa bomo objavili tudi na spletni strani.
V vsebinah bomo delili svoje znanje in strast do raziskovanja. Med drugim bomo pisali o naslednjih temah: Kako raziskave prispevajo k odločanju? Kdaj in zakaj jih uporabljati? Kdaj preverjati učinkovitost oglaševanja in kako uporabiti izsledke raziskav za optimizacijo oglaševalskih sporočil? Katere raziskovalne pristope in metode poznamo in kdaj jih uporabljamo? Kako izbrati pravo raziskovalno agencijo? Kako učinkovito sodelovati z raziskovalno agencijo? Kakšna je vloga umetne inteligence v raziskovanju?"
Vir/Foto: Mediana