PANEL: FMCG Summit Ljubljana: Prihodnost FMCG področja v Sloveniji: analiza stanja, vizije, strategije, trendi
· Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney
· Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija
· David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja
· Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave
→ Moderator Igor E Bergant, RTV Slovenija
InStore Slovenija pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.
12. NOVEMBER 2024 / Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
______________________________________________________________________________
O panelu?
Prihodnost FMCG področja v Sloveniji: analiza stanja, vizije, strategije, trendi
Panel združuje štiri izjemne strokovnjake, z dolgoletnimi izkušnjami v FMCG industriji.
Raziskal bo vprašanja razvoja novih trgovinskih formatov, promocijskih strategij in cenovnih politik. Posebnim poudarek bo na vplivu inflacije, razvoju močnih blagovnih znamk in diskontov.
Obravnavali bomo tudi vpliv digitalizacije na trgovino v Sloveniji in spremembe navad kupcev. Pričakujejo se globoki vpogledi in razmišljanja , ki bodo udeležencem ponudile dragocen vpogled v to, kam gre trgovina in kaj to pomeni za prihodnost Slovenije.
---------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM
08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev
09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.
10.40– 11.20 Odmor za kavo
_____________________________________________________________________________________
11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM
POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov: "convenience, proximity" in bencinski servisi.
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.
Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.
13.00– 14.20 Kosilo
__________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.
PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi
→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.
Moderator: Igor E Bergant
___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE
Več na spletni strani www.fmcg-summit.si
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si