Zaključen FMCG Summit Ljubljana v organizaciji Instore Slovenija

Slovenija

12.11.2024

Po lanskoletnem razprodanem dogodku, ko se nas je zbralo skoraj 300 udeležencev s področja FMCG (trgovcev, proizvajalcev, distributerjev, specializiranih podjetij in agencij), smo letos že slabe tri tedne pred dogodkom zapolnili celotno zmogljivost dvorane hotela Mons v Ljubljani (300 sedežev).

Več o FMCG Summitu na spletni strani TUKAJ.

PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40/ PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ

Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška 

10.40– 11.20 Odmor za kavo

11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi
Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija

FMCG Ljubljana Seba

Vesna Marđonović, Stars Ltd.

Vesna Marđonović se je po petih letih življenja in dela na Poljskem vrnila v Slovenijo. Vodila je medijske aktivnosti podjetja GlaxoSmithKline za področje 30 držav vzhodne in centralne Evrope.

13.00– 14.20 Kosilo

14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney,
Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija
David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.

Moderator Igor E Bergant

16.-17.00 MREŽENJE