SLO bocni levo
SLO bocni desno

FMCG Summit Ljubljana: FMCG industrija na pogon umetne inteligence

Slovenija

04.10.2024

InStore Slovenija pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija

12. NOVEMBER 2024 / Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.

www.fmcg-summit.si

_____________________________________________________________________________

O predstavitvi?

FMCG industrija na pogon umetne inteligence

Predstavljeno bo področje umetne inteligence (UI) v povezavi z našim področjem (FMCG):

•            Ali se UI nanaša samo na "chatbote in ChatGPT"?

•            Kje je FMCG v “zgodbi o UI”? Na kakšen način lahko UI pomaga industriji FMCG?

•            Maloprodajno okolje FMCG in vedenje kupcev, je to še vedno črna skrinjica ali ne?

•            Kako lahko UI pomaga pri optimizaciji prodajnih naložb in konverziji kupcev v maloprodajnem okolju?

•            Kako optimizirati učinkovitost POS materialov in prihraniti milijone iz proračunov za "trade" marketing?

•            Analiza nakupovalne košarice, izboljšana z UI. Kaj potrošniki kupujejo v vsakodnevnih nakupovalnih košaricah in kako nam umetna inteligenca pomaga izkoristiti te podatke pri sprejemanju operativnih dnevnih dvodnevnih donosnih odločitev?

•            Pregled najbolj izpopolnjenih orodij za maloprodajo, prodajo in marketing, ki jih poganja umetna inteligenca, tudi za optimizacijo maloprodajnih in nakupovalnih naložb skozi posamične praktične primere in študije.

____________________________________________________________________________

O govorniku

Darko Lukić ima več kot petindvajset let delovnih izkušenj v gospodarstvu,  pridobival pa jih je na vodstvenih, tržnih in prodajnih funkcijah v domačih in mednarodnih podjetjih. V svoji več kot 20-letni korporativni karieri se je izobraževal, deloval in pridobival izkušnje na vodstvenih položajih v podjetjih kot so: ING Bank, Nestlé, Henkel Central and Eastern Europe Austria, Henkel Serbia, oglaševalska agencija FCB.

Opravljal je svetovalne, mentorske in izobraževalne storitve za številna podjetja in organizacije. To so: EBRD, UNICEF, Atlantic Grupa, Nelt grupa, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivovarna, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil itd.

Nahaja se na seznamu mednarodnih svetovalcev Evropske banke za obnovo in razvoj (EBRD) in je član IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association). Je tudi vodilni predavatelj za trženje in vodenje prodaje na mokrogorski šoli menedžmenta.

------------------------------------------------------------------------------------

PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.

Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.

10.40– 11.20 Odmor za kavo

_____________________________________________________________________________________

 11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi.
Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.

Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.

13.00– 14.20 Kosilo

 __________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji. 
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.

Moderator: Igor E Bergant

 ___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE

Več na spletni strani www.fmcg-summit.si

KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si