SLO bocni levo
SLO bocni desno

FMCG Summit Ljubljana: Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?

Slovenija

05.10.2024

InStore Slovenija pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

 

Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška

12. NOVEMBER 2024 / Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.

www.fmcg-summit.si

______________________________________________________________________________

O predstavitvi?

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?

V tej predstavitvi raziskujemo najbolj pomembne elemente upravljanja rasti prihodkov ("Revenue Growth Management"), s posebnim poudarkom na učinkovitosti promocij. Cilj je ustvarjanje optimalnih promocijskih aktivnosti brez dolgoročnega zmanjševanja vrednosti blagovne znamke izdelka, usklajevanje promocij s širšimi poslovnimi cilji in izbira strategij, ki niso osredotočene zgolj na zniževanje cen.

Analizirali bomo tudi pomembnost drugih dejavnikov upravljanja rasti prihodkov, kot so: cenovne strategije, optimizacija izbire in embalaže, segmentacija potrošnikov in analiza podatkov. Cilj predstavitve je prepoznavanje izzivov in ponudba strategij za doseganje trajnostne rasti in konkurenčnosti na trgu.

____________________________________________________________________________

O govorniku

Kristijan Matijašević je ustanovitelj in direktor svetovalnega podjetja Abnormal, menedžer z več kot 20-letnimi izkušnjami v najuspešnejših svetovnih podjetjih s področja oglaševalske, medijske, telekomunikacijske in FMCG industrije. Je član nadzornega odbora HUKI (Hrvaški urad za kreativnost in inovativnost). 

Bil je direktor marketinga družbe Coca-Cole za regijo CEE. Usmerjen je na upravljanje rasti prihodkov (RGM), številne svetovne blagovne znamke pa je uspešno vodil k nenehni in donosni rasti.

Tukaj je nekaj naročnikov, s katerimi je uspešno sodeloval ali še sodeluje: The Coca-Cola Company, Hrvatski telekom, A1 telekom, Fortenova gropa, Zalando, Styria group, Manpower, Perutnina Ptuj, Atlantic Grupa. 

Znan je po tem, da kompleksne poslovne koncepte prenaša v praktične in razumljive poslovne načrte. Je dobitnik številnih mednarodnih nagrad za marketinško učinkovitost in navdihujoč govornik ter predavatelj na številnih univerzah, poslovnih šolah in konferencah.

---------------------------------------------------------------------------------------

PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.

Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.

10.40– 11.20 Odmor za kavo

_____________________________________________________________________________________

 11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi.
Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.

Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.

13.00– 14.20 Kosilo

 __________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji. 
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.

Moderator: Igor E Bergant

 ___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE

Več na spletni strani www.fmcg-summit.si

KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si