Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.
FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 12. NOVEMBER 2024 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
______________________________________________________________________________
O predstavitvi?
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
Boj za pozornost, izbiro in zvestobo potrošnikov v regiji postaja vse bolj srdit. Ključ za rast prodaje, gradnjo prepoznavnosti blagovnih znamk in povečanje dodane vrednosti je temeljito razumevanje kupcev, poglobljen vpogled v to, kako živijo, nakupujejo in kdo so.
Poiskali bomo odgovore na vprašanja o tem, kako osvojiti srca potrošnikov različnih generacij na različnih trgih v regiji ter jih spodbuditi, da odprejo denarnice. Zanimalo nas bo, kako se potrošniki odločajo za nakup, kje iščejo informacije ter kakšni so trendi na področju trajnosti. Pogledali bomo tudi, kako se potrošniki razlikujejo med seboj znotraj regije ter kakšne so podobnosti in razlike med generacijami in segmenti. Ukvarjali se bomo s tem, kako vse te informacije prevesti v učinkovito strategijo in nato v prakso ter predstavili konkretne primere uspešnih zgodb.
Zastavili si bomo tudi vprašanja, kako dobro res poznamo svoje (možne) kupce ter kako dobro smo pripravljeni na potrošnika prihodnosti in priložnosti, ki jih prinaša izjemno hitro spreminjajoči se svet okoli nas.
____________________________________________________________________________
PROGRAM
08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev
09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.
10.40– 11.20 Odmor za kavo
_____________________________________________________________________________________
11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM
POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov: "convenience, proximity" in bencinski servisi.
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.
Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.
13.00– 14.20 Kosilo
__________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.
PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi
→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.
Moderator: Igor E Bergant
___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE
Več na spletni strani www.fmcg-summit.si
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si