SLO bocni levo
SLO bocni desno

FMCG Summit Ljubljana: Kako promocije in trgovske blagovne znamke oblikujejo trende potrošnje?

Slovenija

01.10.2024

InStore Slovenija pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog.

Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.

FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 12. NOVEMBER 2024 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije. 

www.fmcg-summit.si

________________________________________________________________________________

O predstavitvi?

Kako promocije in trgovske blagovne znamke oblikujejo trende potrošnje?

V predstavitvi raziskuje najbolj pomembne dejavnike pri oblikovanju potrošniških trendov, pri čemer poudarja vlogo promocij in trgovskih blagovnih znamk. Prav tako bo obravnavala potrebo po skrbnem uravnoteženju promocijskih aktivnosti uveljavljenih blagovnih znamk, da bi  zadovoljili potrebe potrošnikov, hkrati pa ohranili marža in konkurenčnost na trgu.

S predstavitvijo bo ponudila vpoglede v strategije prilagajanja spremembam v potrošniških navadah in tržnih pogojih, z namenom doseganja trajnostne rasti in konkurenčnosti.

____________________________________________________________________________

PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.

Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.

10.40– 11.20 Odmor za kavo

_____________________________________________________________________________________

 11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi.
Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.

Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.

13.00– 14.20 Kosilo

 __________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji. 
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.

Moderator: Igor E Bergant

 ___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE

Več na spletni strani www.fmcg-summit.si

KONTAKT

Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si

Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si