Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.
FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 12. NOVEMBER 2024 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
________________________________________________________________________________
O predstavitvi?
Kako promocije in trgovske blagovne znamke oblikujejo trende potrošnje?
V predstavitvi raziskuje najbolj pomembne dejavnike pri oblikovanju potrošniških trendov, pri čemer poudarja vlogo promocij in trgovskih blagovnih znamk. Prav tako bo obravnavala potrebo po skrbnem uravnoteženju promocijskih aktivnosti uveljavljenih blagovnih znamk, da bi zadovoljili potrebe potrošnikov, hkrati pa ohranili marža in konkurenčnost na trgu.
S predstavitvijo bo ponudila vpoglede v strategije prilagajanja spremembam v potrošniških navadah in tržnih pogojih, z namenom doseganja trajnostne rasti in konkurenčnosti.
____________________________________________________________________________
PROGRAM
08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev
09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.
10.40– 11.20 Odmor za kavo
_____________________________________________________________________________________
11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM
POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov: "convenience, proximity" in bencinski servisi.
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.
Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.
13.00– 14.20 Kosilo
__________________________________________________________________________________
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.
PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi
→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.
Moderator: Igor E Bergant
___________________________________________________________________________________________
16.-17.00 MREŽENJE
Več na spletni strani www.fmcg-summit.si
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si