Hans Eysink Smeets, strokovnjak za prodajo na drobno, Nizozemska
FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 12. NOVEMBER 2024 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
FMCG Summit Ljubljana, najpomembnejši dogodek v regiji, posvečen področju potrošniških dobrin in trgovini, bo ponovno zbral vodilne strokovnjake, poslovneže in inovatorje, da bi raziskali najnovejše trende, tehnologije in strategije, ki oblikujejo prihodnost te dinamične industrije.
O govorniku:
Hans Eysink Smeets je eden vodilnih svetovnih maloprodajnih svetovalcev z več kot 40-letnimi izkušnjami. Eysink Smeets je sicer majhno, lahko bi rekli butično svetovalno podjetje iz Amsterdama, v katerim kot zunanja strateška in kreativna podpora delujeta tudi njegova sinova Rik in Tom.
Kljub majhnosti (glede na število svetovalcev) pa sodeluje in svetuje vodilnim podjetjem na področju maloprodaje – trgovskim verigam z živili in njihovim dobaviteljem, trgovcem z oblačili in blagovnim centrom, bankam, avtomobilski industriji … - v več kot 40 državah na 5 celinah.
Še vedno piše članke za vodilne maloprodajne spletne portale, kot sta RetailDetail in Distrifood. Poleg konferenc in ostalih poslovnih dogodkov je Smeets govoril o najnovejših trendih v industriji FCMG za maloprodajne velikane, kot so Albert Heijn, Ahold Delhaize, Sainsburys, Migros, Casino … in njihove dobavitelje, kot so Unilever, Mars, Barilla, PepsiCo, Heinz …
Zase pravijo, da so vsestranski maloprodajni svetovalci. Svetujejo tako glede kreiranja trgovskih formatov, racionalizacije sortimenta, strategije trgovskih blagovnih znamk, cenovne politike …
O govorniku in njegovi družbi so povedali:
· “Še nikoli nisem videl toliko kakovosti v tako kratkem času.” ‒ Annemieke Rijke, komercialna direktorica Gall & Gall / Ahold Delhaize.
· “O tako pogumnem in izkušenem svetovalcu lahko samo sanjamo.” ‒ Ulf Bergenudd, izvršni direktor podjetja Pressbyran.
· “Če potrebujete drugačno usmeritev, jasno vizijo in pozitivno energijo v vaši organizaciji, najemite Eysink Smeets.” ‒ Wouter Kolk, izvršni direktor Albert Heijn / AholdDelhaize.
· “Če potrebujete radikalno spremembo, so pravi kraj, kamor se obrnete.” ‒ Kris Geeraert, generalni direktor družbe Danone za Beneluks.
· “Izjemna kreativnost, a tudi velika praktičnost pri izvedbi.” ‒ Bert van Doorn, izvršni direktor, TPG Post.
· “Mojstri, ko je treba narediti spremembe v podjetju.” ‒ Neil Humphrey, podpredsednik Unileverja.
O predstavitvi?
Proximity Discount Retail: Mednarodni trend in prihodnost
Maloprodajni sektor izdelkov široke porabe (FMCG) v Evropi gre skozi dinamično okolje na katerega vplivajo gospodarski pritiski, digitalne inovacije, spreminjajoče se želje potrošnikov in večja osredotočenost na trajnost.
Trgovci na drobno, ki se uspešno prilagajajo tem trendom in uporabljajo tehnologijo za izboljšanje uporabniške izkušnje, imajo velike možnosti za uspeh na tem razvijajočem se trgu.
PROGRAM
08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev
09.00 – 10.40 / PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ.
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana.
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška.
10.40– 11.20 Odmor za kavo
11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM
POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov: "convenience, proximity" in bencinski servisi.
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija.
Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska.
13.00– 14.20 Kosilo
14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija.
PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi
→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney.
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija.
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.
Moderator Igor E Bergant
16.-17.00 MREŽENJE
Več na spletni strani www.fmcg-summit.si
KONTAKT
Matej Oblak
izvršni direktor & partner
matej.oblak@instore.si
Igor D Đurović
glavni in odgovorni urednik
igor.durovic@instore.si