FMCG SUMMIT LJUBLJANA | 12. NOVEMBER 2024 | Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons
Vse o Summitu in o načinih prijave na spletni strani www.fmcg-summit.si
MREŽENJE NA PRAVEM MESTU
Preživite dan s kolegi iz FMCG področja, izkoristite priložnost, da poslušate predavanja strokovnjakov in predstavnikov industrije, obogatite svojo mrežo povezav, izmenjajte izkušnje, predstavite svoje izdelke in storitve.
IZOBRAŽEVANJE & IZMENJAVA IZKUŠENJ
FMCG SUMMIT zbere domače, regionalne in svetovne strokovnjake, ki delijo svoje izkušnje ter spoznanja, a tudi nasvete o tem, kako v prihajajočem obdobju sprejete prakse in znanja udejanjiti s prednostjo glede na konkurenco.
PROGRAM
08.00- 8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev
09.00- 10.40/ PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ
Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška
10.40- 11.20 Odmor za kavo
11.20- 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM
Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov: "convenience, proximity" in bencinski servisi
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija
Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska
13.00- 14.20 Kosilo
14.20- 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV
FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija
PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi
→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney,
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.
Moderator Igor E Bergant
16.00- 17.00 MREŽENJE
Več na spletni strani www.fmcg-summit.si