Cilj Podravke je inovativnost njihovega globalno najbolj prepoznavnega izdelka.
Novo podobo Vegete so predstavili na poslovnem sejmu:"REWE Für Sie 2024" v Kölnu v Nemčiji na sejmu, ki ga organizira ena vodilnih nemških in evropskih trgovskih verig in ki je ponudil priložnost za predstavitev nove podobe Vegete.
»V skladu s strategijo nadaljnjega razvoja smo Vegeto naredili privlačnejšo, sodobnejšo in bližjo potrošnikom po vsem svetu. S prenovo embalaže ohranjamo temelje Vegetine prepoznavnosti, potrošnikom pa posredujemo tisto najpomembnejše, užitek ob odličnem okusu hrane, pripravljene z Vegeto,« je povedal Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe in direktor Poslovnega programa kulinarike.
Projekt prenove Vegete so realizirali v sodelovanju s svetovno priznano agencijo za strateški marketing BrandOpus s sedežem v Londonu.
O sodelovanju s Podravko in samem projektu je direktor agencije Daniel Wegrzyn povedal: »V veselje nam je bilo sodelovati s Podravko pri redizajnu Vegete, ki ima status ikone.«
Po predstavitvi na sejmu je Vegeta v novi preobleki že na policah nemških trgovin, v hrvaških in trgovinah regije pa jo bodo potrošniki lahko našli v začetku leta 2025.
Vir/Foto: Podravka