V tokratni akciji so zvočniki in slušalke priznane blagovne znamke JBL, ki je znana po svojih visokokakovostnih avdio izdelkih.
Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Ta slika se zdi "plavajoča" v prostoru, in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost.
V podjetju Spar Slovenija so pojasnili, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. S to inovativno novostjo Spar Slovenija dokazuje, da je sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezuje, da bo še naprej stremel k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja.
Vir/Foto: Spar