SLO bocni levo
SLO bocni desno

Poljska: Żabka širi medijsko oglaševalsko prisotnost

Svetovne

21.03.2025

Poljski trgovec namerava razširiti prisotnost v segmentu maloprodajnih medijev z uvedbo novega orodja, ki so ga imenovali Żabka Ads.

Gre za orodje, ki oglaševalcem omogoča, da učinkovito dosežejo milijone kupcev, ki vsak dan nakupujejo v naših trgovinah, so zapisali v izjavi družbe Żabka.

"Z Żabka Ads oglaševanjem omogočamo povečanje učinkovitosti kampanj za promocijo novih izdelkov, promocijskih aktivnosti in pripovedovalskih kampanj neposredno na prodajnem mestu. Żabka Ads je lahko privlačna oblika promocije ne le za blagovne znamke FMCG, temveč tudi za podjetja iz drugih sektorjev, kot so npr. pretočne platforme," je dejal Paweł Grabowski, direktor Żabke Nano in Autonomous Solutions.

Kot pojasnjujejo v podjetju, bodo kupci zaradi dobro razvite digitalne medijske infrastrukture, ki je prisotna na že več kot 150 aplikacijah oz. zaslonih, lahko videli ne le vso ponudbo izdelkov, temveč tudi informacije o storitvah, dogodkih ali družbenih akcijah.

Kampanje bodo lahko izvajali na nacionalni in lokalni ravni, oglaševalci pa bodo prejeli priporočila, kako učinkovito doseči svoje stranke. Slednja pripravljajo na podlagi konsolidiranih podatkov o prodaji iz več kot 11.000 trgovin.

Poleg tega statistika aplikacije Żabka zagotavlja splošne podatke o strukturi kupcev glede na demografijo in čas nakupa.

Vir: InStore
Foto: Żabka