SLO bocni levo
SLO bocni desno

Španija: Lidl je lani dosegel 8-odstotno rast prodaje

ANALIZA

Svetovne

19.07.2024

Nemški diskonter je v poslovnem letu 2023 poročal o povečanju čistih prihodkov od prodaje za 8 %, na 6,6 milijarde evrov.

Celotni dobiček družbe je v letu 2023 znašal 182 milijonov evrov, kar je 5,7-odstotni padec v primerjavi z letom prej, ko so dosegli 193 milijonov evrov.

Ugotavljajo, da je ta padec dobička posledica cenovnih naložb.

"Kot veliko podjetje v sektorju distribucije hrane nimamo le dolžnosti, ampak tudi odgovornost, da skrbimo za potrošnike in si prizadevamo najti rešitve za njihove skrbi. Da lahko izpolnimo in celo presežemo njihova pričakovanja. Leta 2023 smo pomagali zmanjšati učinek inflacije in dali prednost ukrepom, ki ščitijo kupno moč potrošnikov in jim pomagajo pri varčevanju," je dejal Claus Grande, generalni direktor Lidla Španija.

V letu 2023 je družba po 5-odstotnem povečanju prejemkov zaposlenih povečala izdatek za plače za okoli 22 milijonov evrov. Letos v družbi načrtujejo še 3,5-odstotno zvišanje plač.

Poleg tega so objavili načrte za naložbo okoli 220 milijonov evrov v odprtje 40 novih trgovin v tekočem letu, 2024. Lani je trgovec vložil 260 milijonov evrov v odprtje približno 20 novih trgovin po Španiji.

Vir: revija ESM
Foto: Lidl