Amsterdamski kongresni center RAI je 28. in 29. maja gostil več kot 17.000 obiskovalcev iz več kot 125 držav.
PLMA 2024 se je začel v ponedeljek, 27. maja, z dvema delavnicama o tem, kako zgraditi strateška partnerstva in o razvoju oblikovanja embalaže v dobi generacije Z, ki sta jima sledili predstavitvi Circane in Euromonitorja.
Med drugim bogatim dogajanjem so predstavniki spletnega trgovca Picnic spregovorili o viziji prihodnosti prodaje na drobno, Coop Italije pa o svojem pristopu do trgovskih znamk itd.
Sejem je bil že tradicionalno stičišče trgovcev, kupcev, managerjev kategorij in drugih obiskovalcev, na 43.500 kvadratnih metrih površine pa se je zbralo skoraj 3000 razstavljavcev iz 73 držav.
Poleg tega je bil v okviru sejma oblikovan poseben prostor, t.i. Idea Supermarket, ki je služil kot prostor za trgovce, kjer so lahko razstavili svoje najnovejše izdelke iz ponudb trgovske znamke.
Vir: Pivka Delamaris Linkedin