Nova številka je na tej povezavi.
Nov InStore na uvodnih straneh, tako kot vedno, ponuja nabor pregleda novih objektov oz.trgovin doma in v regiji. Na naslovnici in v "drobovju" revije seveda opisujemo v sliki in besedi naš 1.FMCG Marketing Summit, ki je bil 4.aprila v ljubljanskem hotelu Four Points by Sheraton Mons.v
Med izbranimi novicami iz Slovenije naj omenimo, da je Lidl kot prvi trgovec v Sloveniji podprl EU kartico ugodnosti za invalide. Mercator je zaprl tri tehnične trgovine in sicer v ljubljanskih Novih Jaršah, Krškem in Tolminu, podjetje Nimrod pa praznuje 30 let uspešnega delovanja.
Od regijskih novic na tem mestu izpostavljamo, da Ukrajinci z milijardnimi naložbami v piščančje farme nastopajo na Hrvaškem, ruski milijarder je novi lastnik Zvečevega, Podravka pa je v poglobljenem procesu pregleda kmetijskih podjetij Fortenove.
Med svetovnimi novicami je zanimivo, da ruski Mere (MyPrice) vse bolj prodira in vstopa na Zahod, a tudi Madžarsko, da je nemški Lidl lani povečal tržni delež v Avstriji, Rewe pa odprl prvi veganski supermarket v Berlinu.
V redni rubriki logistike in distribucije je Boban Mladenovski (Tesco) pisal o upravljanju z oskrbnimi verigami in dobrem upravljanju s skladišči, v rubriki analiza pa Sebastian Rennack o strategiji nizkih cen, ki lahko na primeru Aldija tudi izgubi svojo privlačnost pri kupcih. Isti avtor na drugih straneh piše tudi o poslovanju diskonterjev in lokalcev, ki da lahko povečajo prednost pred konkurenti v srednji in JV Evropi.
V regionalnem intervjuju gostimo Lejlo Dautović, direktorico za inovacije, raziskave in razvoj SPP pijače v Atlantic Grupi s katero smo se pogovarjali na temo trajnosti v poslovanju.
V rubriki management Mitja Šimenc v 4.delu piše o učinkovitem upravljanju kategorij.
Tudi tokrat ni šlo brez obiska male trgovine, bili smo v ljubljanski trgovinici Hruška na obrobju mesta, ki jo vodi Tjaša Čoš-Čolić.
Tako kot vedno revijo s svojim značilnim pisanjem sklene Igor E Bergant v članku z naslovom: Sodobni človek.
novinstore