Revija je v elektronski obliki na voljo TUKAJ.
Tudi v septembrski številki revije s(m)o za redne rubrike raziskav sodelovali z znanimi svetovnimi agencijami:
Vodnik po kategoriji: Testenine in riž.
NielsenIQ in YouGov.
InFocus: Začimbe z dodatki in jedi.
RetailZoom in Mediana.
InFocus: Zajtrk.
Smart Plus Research in Euromonitor International.
V središču pozornosti: Ribe.
Pregled kategorije: Embalaža.
Vodnik po trgu POS materialov.
YouGov.Gostja:
Ivana Kampel, vodja korporativnih komunikacij, Ananas E-Commerce.
Intervju:
Nadir Kađi, generalni direktor, METRO Srbija.
Pogled strokovnjaka:
Sebastian Rennack, mednarodni analitik maloprodaje: Širitev Lidla pridobiva zagon, saj rast spodbujajo osrednji in razvijajoči se trgi.
Preberite tudi stalne rubrike: novice, distribucija in logistika, človeški viri, prenosi podjetij, inmarketing, analize, trendi, raziskave...