Zlato pero sodi med najuglednejše strokovne nagrade s področja poslovnega komuniciranja v svetovnem merilu.
»V dneh, ko Lidl Slovenija in partnerji projekta med ljudmi spodbujamo hranozavest, ozaveščen odnos do hrane za manj zavržkov in za uravnotežen življenjski slog, prestižna mednarodna priznanja prinašajo dodatno spodbudo in zagon večletnim prizadevanjem za zmanjšanje količin odpadne hrane. Izredno smo veseli, da je bila kampanja za uradno razglasitev 24. aprila za slovenski dan brez zavržene hrane uvrščena med najboljše komunikacijske primere na svetu, in se zahvaljujemo vsem, ki ste prispevali k njeni uspešni izvedbi – še naprej si prizadevajmo, da bi v Sloveniji vsak dan v letu živeli čim bolj hranozavestno,« je dejala Metka Silar Sturm, vodja korporativnih zadev v Lidlu Slovenija, in obenem čestitala tudi vsem ostalim nagrajencem.
Slovenski dan brez zavržene hrane snujejo skupaj s programom Ekošola, Ekologi brez meja / Ecologists Without Borders Association, Zveza prijateljev mladine Slovenije / Slovenian Association of Friends of Youth (SAFY)/ZPMS, podjetjem TAM-TAM mestni plakati, Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo / Ministry of the Environment, Climate and Energy, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano / Ministry of Agriculture, Forestry and Food ter Etri skupino.
Vir/Foto: Linkedin idl