Zahvaljujemo se vsem sodelujočim in govornikom. To pa so: Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, Maja Gorjanc, marketing (oba iPROM), Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media, Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka, Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia, Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga CMO, trgovska veriga Silpo,Fozzy Group, Ranko Jelača, direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj, član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone, Barbara Modic, svetovalka za marketing, medije in trajnost ter moderatorka na dogodku, Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta, Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
Larisa Trdina Bernik
Miloš Suša in Maja Gorjanc
Vittoria Gambirasi
Pedro Soro Gomar
Barbara Modic
Kateryna Ohuriaieva
Lenka Hrastar
Ranko Jelača in Matija Šinigoj
Saša Ćirić in Predrag Ćirović
Foto: Robert Franciskovic
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG! Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. MARKETINŠKI VRH LJUBLJANA v enem dnevu prinaša najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju FMCG marketinga ter predstavlja najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu! MARKETING SUMMIT LJUBLJANA se ukvarja s presekom kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. VEČ INFORMACIJ NA URADNI SPLETNI STRANI www.marketing-summit.si |