SLO bocni levo
SLO bocni desno

1. Marketing FMCG Summit Ljubljana, 4. april 2024 LARISA TRDINA BERNIK (DIRECT MEDIA, account lead)

Naslov predavanja: Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije

Slovenija

16.03.2024

Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

O predavateljici

Že od začetka kariere je del Direct Medie, kjer trenutno vodi lokalne in mednarodne naročnike, predvsem iz FMCG segmenta. Poleg razvijanja medijskih strategij je njena največja strast analitika, ki jo dnevno implementira na vseh področjih medijskega zakupa.

Direct Media je vodilno podjetje na širšem regionalnem območju, ki ponuja 360 storitev v osmih državah jugovzhodne Evrope. S svojim holističnim marketinškim pristopom pomaga klientom do zastavljenih ciljev.


Kaj bomo slišali?

Predavanje, na katerem bomo preučili aktualno stanje medijskega trga v Sloveniji in širši regiji ter ponudili vpogled v ključne trende in ugotovitve za leto 2023, s poudarkom na perspektivi FMCG segmenta.  

OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.


Program

07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk, 
09.00–10.30  Pozdrav organizatorja.

Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije). 

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)

Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
 ("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
 
10.30–11.10  Odmor za kavo

11.10–13.00 

Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail: 
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
 
13.00–14.20  Kosilo

14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - 

kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?

Predstavljamo udeleženca okrogle mize:

Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).

DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.

(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)

16.00–17.00  MREŽENJE


Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/

Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si
Aljoša Parotat tel: 068 622 638, aljosa@b2bmedia.org.